/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jokertegn????
Fra : yearhouse
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 07-08-11 10:43

Daws med jer.........kloge hoveder.

Jeg iagttagede lige et andet indlæg om ikoner, og kom i tanke om noget:

I mit søgefelt ville jeg gerne kunne søge SAMTLIGE ikonfiler på min Pc....De hedder vist ICO?
Er der ikke noget med et "jokertegn" man bruger, hvis man vil søge alt af en bestemt type?

Jeg bruger Vista.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 07-08-11 10:46

*.ico er en mulighed

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-08-11 15:39

Jo som Klaudi beskriver det, burde det være en mulighed, hvis søgesystemet understøtter sådanne jokertegn.
Man arbejder med to typer af jokertegn, som kan kombineres med andre tegn.
* dækker over et vilkårligt antal tegn.
? dækker kun over et tegn pr ?-tegn
Disse jokertegn er ofte anvendelig på mange søgemaskiner på nettet.

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 07-08-11 19:11

Tak for svaret Klaudi. Lige hvad jeg skulle bruge

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-08-11 19:15

var så lidt, så fandt du måske en million ikoner