/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Alcatel 501
Fra : imox
Vist : 445 gange
60 point
Dato : 16-11-01 12:38

Jeg har lige købt en alcatel 501 - Hvordan får jeg den låst op?????
har checket en del unlock sider, og der er ikke rigtig nogen der tager alcatel - Gør du? Eller kender du nogen der gør?

Kommentar
Fra : imox

Dato : 16-11-01 17:33

Hmm. Programmet giver godt nok en kode, men den virker ikke.

Kommentar
Fra : movingrok

Dato : 19-11-01 02:01
Kommentar
Fra : imox

Dato : 19-11-01 12:11

Simlock.dk kan ikke og simlaasen.subnet.dk ved ikke om han kan.
Damn. Den er ikke nem at knække hvà?

Accepteret svar
Fra : mprs

Modtaget 60 point
Dato : 17-12-01 13:52

Jens Karstoft der har www.unlockzonen.dk, kan åbne din telefon. har selv fået det gjort, og det funker fint....
Håber det hjælper dig.

//mr_allen

Godkendelse af svar
Fra : imox

Dato : 17-12-01 13:58

Jepper! Det har jeg også, men nu har jeg jo lovet point for det, så det får du? :) God jul

Kommentar
Fra : Jeppe1

Dato : 06-02-02 01:58

Lad være med at stole på simlock.dk de/han aner ikke hvad de/han snakker om!!
Jeg fik i weekenden låst min Alcatel 501 op hos unlockzonen.dk, det tog 5 sek. og kostede 150.-....
Dagen efter modtog jeg en mail fra simlock.dk hvori der stod at det endnu ikke kunne lade sig gøre.... Det var sgu´da underligt for jeg kan bruge min telefon nu med mit gamle nummer..... GAB......!!!!!!