/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En slags Præmiekonkurrence.
Fra : Eyvind
Vist : 850 gange
110 point
Dato : 04-03-11 21:30

Der sættes nu hele 100 flotte kandupoint på højkant.

Citat
Det gælder simpelthen om hvem der køber flest O.V.N. spørgsmål.
Altså dem o.v.n. har stillet.

Kontrolleres......................næ du fortæller det bare selv.

Eyvind.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-03-11 21:39

hva´så når man allerede har gjort det for lang tid siden ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-03-11 21:49

http://www.kandu.dk/Spg153878.aspx

denne her kan man ikke købe ??, men ellers har jeg 18 pengesække siden jeg blev medlem

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-03-11 21:57

Citat
Kontrolleres......................næ du fortæller det bare selv.

God week-end til jer.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-03-11 22:12

Citat
God week-end til jer.

I lige måde Piaskov

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-03-11 22:14

http://www.youtube.com/watch?v=7W8Xu6WpLjE

køb blomster køb blomster

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-03-11 22:22

Citat
Det gælder simpelthen om hvem der køber flest O.V.N. spørgsmål.
Altså dem o.v.n. har stillet.

Hvorfor DOG købe....................................

Når man kan vente et (1) ½ år på svaret = gratis

Og så er man ikke engang sikker å det virker = svaret ALTSÅ

HVOR mange gange skal men ikke se at der bliver spurgt om ???
og der bliver givet PINGER for noget der på ingen måde har med SPØRGSMÅLET at gøre,
men brugeren fandt, enten selv ud af det, eller på anden måde blev
HENVIST til andet? og måske bedre/ VÆRRE....

Kan ikke selv frikende mig for tanken/ GODKEND SVARET knappen
men når man NU ikke kan får et ? svar på et spørgsmål.????

Hvorfor F--- står (går ud fra de sidder ned og pisser, på andre i en stol fra Thansen) der så SUPER? ___ brugere herinde og siger = LUK dit spørgsmål
Man P__ i ØST og får et andet fra svar fra VEST...Øhh du Lytter til den LOKALE
og ikke den regionale..

HYG dig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-11 22:27

Selv hygge nomore

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-03-11 22:29

Citat
HYG dig.

I lige måde nomore

Jeg hygger mig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-11 22:30

Se problemet for ovn er at har ikke har så mange spørgepoint - men det får han hvis der er mange som kigger på hans lukkede spørgsmål.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-11 22:32

http://www.kandu.dk/Spg153878.aspx
denne her kan man ikke købe

Jo man kan.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-11 22:33

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-03-11 22:36

Ok- ved ikke lige hvad der skete der.Men du har ret, nu ku´jeg godt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-03-11 10:11

Citat
En slags Præmiekonkurrence
sig mig hvad har i gang i hvad er præmien så når konkurrencen er ovre?
jeg har slet ikke tid til at spørge om noget som helst i dag, om lidt kører jeg og er ikke hjemme før sent aften.
Næste gang - kunne i så ikke starte en indsamling i penge, så jeg kan få købt noget af alt det gear jeg ønsker mig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-11 13:47

Citat
hvad er præmien så når konkurrencen er ovre
Det er hele 100 point, som O.V.N. desværre ikke kan få.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-03-11 23:13

Har du styr på hvem som køber og gør sig fortjent til din præmie? Da jeg skrev mit første indlæg i formiddags havde jeg 380 spørgepoint, nu har jeg 510 så nogen har fulgt din opfordring

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-03-11 09:31

- ja o.v.n., stil nogle flere spørgsmål. Der er point i l.....

God søndag

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-03-11 09:54

Citat
Har du styr på hvem som køber og gør sig fortjent til din præmie
Nej det har jeg ikke.

Citat
Kontrolleres......................næ du fortæller det bare selv.
Som er skevet i starten.

Måske jeg lige skulle hæve præmien............................så der er flere som bider på krogen.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 06-03-11 10:04

Tak for indsatsen det er altid rart at have lidt på kistebunden hvis der noget som jeg vil spørge om, god søndag til alle her solen fra en skyfri himmel og har skinnet siden siden kl. godt 7

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-03-11 12:43

Citat
det er altid rart at have lidt på kistebunden hvis der noget som jeg vil spørge om,

Nååå søde o.v.n. .... nu skal jeg da sørge for din opsparing bliver hjulpet lidt deropad

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-11 19:18

Jeg tør næsten ikke lukke - for så bruger OVN nok alle sine point til at købe svaret.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-03-11 21:39

Han har da lige fået 25 point af mig i dag.
Syns' det var sååååå synd for ham

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-11 14:41

Tak for svaret o.v.n.
Og nu behøver du ikke at købe dig til tråden.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-03-11 12:29

Tak - i er nogle værre banditter er i "bandit" i en god mening