4 taktere er lidt anderledes end 2 takts, se efter om der skulle sidde en ``plumb/ ring``
i topstykkets indsugning, hvis der gør det, skal den ??? bankes ud, og du får rigtig mange kræfter.
Normalt fra 45km til omkring de 80/ 90km.
AL anden tuning gir ikke ret meget mere.
Men du kan slibe det øverste af dit gas-spæld ned, pas på det ikke bliver for meget.
Samt? hvis der sidder en begrænsning i dit svinghjul = 2 eller flere fjedre, de skal
loddes (i gamle dage kaldte man at slag-lodde en magnetspole) fast, så de ikke kan ændre tændings tidspunktet = hvis ikke, dør motoren ved en vis omdrejnings hastighed
fordi fjedrene er for bløde og sætter tænding ned/ op.
Om dette gælder for nye Kina motore ved jeg ikke, men sådan var det på gamle Honda 50cc og op,
og da de fleste Kina _ hackere er en næsten tro kopi af de gamle Honda, skulle den være lige i øjet.
Selv har jeg haft en Honda CD50 oppe på 110km +/- en vis fejl på speedo
bare ved at tage plumben/ og tænding og intet andet.
Den kunne så bare ikke klare klare de omdrejninger den fik, og skulle puste ud
ca: hver 5/10km med fuld gas = sikkert bare en simpel omdysning af karburatoren.