/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
PC til tv
Fra : Klintebjerg
Vist : 390 gange
40 point
Dato : 14-11-01 12:45

Jeg har trukket et kabel fra min Pc' er til mit TV og kan nu se DVD på mit TV.
Men jeg er lidt træt af, at der er en sort kant rundt om billedet. Jeg vil gerne have, at billedet fylder hele tvskærmen ud. Findes der software, der kan klare det problem? Hvis ja! Hvor henne?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-01 12:48

Har du prøvet at klikke med musen på dit tv skærm helt oppe til højre,ligesom du laver fuld skærm i windows
MVH Brian

Kommentar
Fra : Klintebjerg

Dato : 14-11-01 12:50

Ja det har jeg og det hjælper ikke.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 14-11-01 13:22

Hej

Kan du ikke bare indstille billedstørrelsen inde på dit TV ??

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Klintebjerg

Dato : 14-11-01 13:27

Hej Brian

Tvtools hjalp desværre ikke. Jeg har installeret det, men det passer vist ikke til mit skærmkort. Da jeg havde installeret programmet fik jeg følgende besked:
There was no supported graphics card found in your sytem
TVTools supports graphics cards based on nVidia chipsets only.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-01 13:46

Ok
Hvilken graffikort har du?
Har du ikke en der hedder Twinviev instaleret med dit grafikkort-højreklik på dit skrivebord-vælg egenskaber-vælg indstillinger-vælg avanceret-så kommer du ind i egenskaber for dit graffikkort,her er så forskellige mugligheder du kan gøre.
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-01 13:56

Hørte der ikke et program med til din dvd,i den kan du også gå ind og ændre en del ting,har du ikke programmet kan den hentes her
http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/pdvd_down.html
MVH Brian

Kommentar
Fra : Klintebjerg

Dato : 14-11-01 14:08

Mit grafikkort er S3 inc. savage4 Pro. DVD-drev og grafikkort var installeret i min PC´er da jeg købte den. Jeg har en compaq presario 5838.
Jeg har forsøgt mig med tvjustering under egenskaber for skæm, men det ændre ikke på mit problem.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 14-11-01 14:23

PS.
J>>eg har forsøgt mig med tvjustering under egenskaber for skæm, men det ændre ikke på mit problem.>>>
Det jeg mente var indstillingsfunktionen på selve dit TV.....Skærmjustering.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Klintebjerg

Dato : 14-11-01 15:00

Hej Parkenss

Jeg har et B&O fjernsyn og der kan ikke justere skærmen.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-01 15:04

Hej igen
http://www.compaq.dk/Derhjemme/produktkatalog/classics/5838.asp
denne link viser alt hvad der er i din computer,måske skal du gå ind og opdatere din graffikort
men hvis jeg var dig vil jeg ringe til CompaQ Service Hotline på nummer 45904545
hvis der da stadigvæk er garati på din computer,så er jeg helt sikker på at de vil hjælpe dig med din opsætning til tv skærm
MVH Brian

Kommentar
Fra : Klintebjerg

Dato : 14-11-01 15:19

Hej Brian

Jeg prøver Compaq.

Mvh
Carsten

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 40 point
Dato : 14-11-01 15:21

Hvis du er tilfreds med svaret har jeg da ikke noget imod at få dine point
MVH Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 14-11-01 15:26

Hej
Lige en sidste kommentar prøv:http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/cooldvdsoft.html
Det er CoolDvd alletiders program

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-01 15:30

Til Parkenss
Den side har jeg jo henvist til-men bare med en nyere version
OK
MVH Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 14-11-01 16:51

Ups Jeg undskylder ,---må ha`sovet i Timen.
Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-11-01 23:48

Prøv med zoomplayer.
Som navnet antyder: Zoom
Det er den BEDSTE til i hvertfald divx...

"Klintebjerg" <Klintebjerg.news@kandu.dk> wrote in message
news:KIsI7.1338$Bs1.311394@news000.worldonline.dk...
> Jeg har trukket et kabel fra min Pc' er til mit TV og kan nu se DVD på
> mit TV.
> Men jeg er lidt træt af, at der er en sort kant rundt om billedet. Jeg
> vil gerne have, at billedet fylder hele tvskærmen ud. Findes der
> software, der kan klare det problem? Hvis ja! Hvor henne?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>