Citat Min host blev for nogen tid siden overtaget af Aspect Networks. Det blev jeg ikke gjort bekendt med. Tidligere var min årlige fakturering kr. 70 for domænet. Nu modtager jeg pludseslig en faktura på kr. 1035,-
I hvilken udstrækning har den nye ejer ret til at gøre det uden først at informere mig?
Det skal lige nævnes, at efter flytningen var domænet ikke søgbart og min mail boks virker ikke. |
Du skal på ingen måde acceptere den regning (med mindre du har gammel gæld til din 'gamle' host!!)!
At Aspect Networks har overtaget/købt din 'gamle' host, kan ikke retfærdiggøre at du har fået den mega-stigning på din hosting!
Du har i sin tid indgået en aftale med din 'gamle' host, til en pris du har accepteret og aftalt med firmaet - Og den aftale er stadig gældende, også selv om der er kommet nye ejere!
Hvis Aspect Networks vil lave om på betalingsvilkår, priser og andre aftaler, skal de varsle dette, og det er så op til dig om du vil fortsætte på de nye vilkår, eller om du vil opsige din aftale og flytte dit domæne!
Så mit råd er; Ring eller mail til Aspect Networks, og få en forklaring på stigningen, og henhold dig så til at det ikke er den aftale du havde indgået oprindeligt, og forklar dem at du ikke vil betale mere end hvad der står i den aftale!
Og hvis det var mig selv?
Jeg ville hurtigst muligt komme væk fra Aspect Networks, da de ikke rigtig virker helt fine i kanten!
De oplyser ikke engang priser på deres ydelser på deres side!!