/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
alder på yngel
Fra : bybakken
Vist : 406 gange
20 point
Dato : 13-11-01 21:30

hvad skal alderen på yngel uanset art være for at man må sælge dem eller bytte med dem

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 30 point
Dato : 13-11-01 21:59

Hej

Jeg vil da gerne lige indskyde,--at det er dog af stor betydning hvilken type fisk du taler om. Generelt ved alm.fisk beregnet til et Selskabsakvarium, sælger eller bytter jeg personligt ikke min yngel før de er halvt så store som de vil blive. Overlevelsen for ynglen er betydelig højere på dette tidspunkt.

Mh
Vestergade

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-11-01 23:31

"bybakken" <bybakken.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:CjfI7.977$Bs1.226818@news000.worldonline.dk...
> hvad skal alderen på yngel uanset art være for at man må sælge dem eller
> bytte med demdonline.dk' and Active = 1r, i
>
Alderen er underordnet. Det er størrelsen det kommer an på, og den varierer
jo kraftigt fra art til art. To fisk på samme alder kan jo let være af vidt
forskellig størrelse, selv om de er vokset op sammen.

Torben
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : bybakken

Dato : 14-11-01 20:50

Tak for svaret vestergade.