|
| Excel: kolonneoverskrifter v. udskrift Fra : kondivand | Vist : 646 gange 50 point Dato : 08-10-10 10:29 |
|
Hvis jeg har f.eks. har fire kolonner, hvor der i den første række står overskrifter, som gælder for alle de resterende rækker, hvordan får jeg så disse overskrifter med, når jeg udskriver arket.
Normalt så vil overskrifterne kun stå på den første side, dvs. på alle de resterende sider, kan jeg ikke se overskrifterne. Findes der en smart måde, at sikre at overskrifterne fra række et, kommer til at stå øverst på alle de sider jeg skriver ud?
| |
| Accepteret svar Fra : IBM760 | Modtaget 60 point Dato : 08-10-10 10:42 |
|
Det er ret enkelt:
Det foretages ved at ændre i sideopsætningen, vælg fanen "Ark".
Her kan du angive hvilke af dine rækkeoverskrifter, der skal gentages på hver side - du kan angive 1 eller flere rækker i sammenhæng.
Tilsvarende kan du også angive en kolonne som skal indsættes til venstre på alle side.
| |
| Godkendelse af svar Fra : kondivand |
Dato : 08-10-10 10:57 |
| | |
| Kommentar Fra : IBM760 |
Dato : 08-10-10 11:03 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|