/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvid Aprilia Sonic ???
Fra : Mr.Stock
Vist : 518 gange
20 point
Dato : 10-11-01 23:25

DAvv...!
jeg ved den Hvide aprilia Sonic ikke er i Dk...! MEN kan man få den et eller andet sted?
enten bestilt hjem fra et sted...! farven er LUNAR HVID!

MvH. Mr.Stock

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 30 point
Dato : 11-11-01 00:13

Nej den danske importør tager den ikke hjem , nok fordi de er bange for at farven ikke sælger godt nok.
Hvis de tager den hjem og der kun sælges få stk. er det for dyrt at lagerføre hvide plastdele.
Det er heller ikke muligt at få en egen importeret godkendt til 30km/t da ombygningen foregår hos importøren og derefter godkendes hos statens bilinspektion.
De eneste muligheder jeg ser er at få en malet om( nok det billigste) eller bestille delene hos den danske importør , påregn lang leveringstid!!

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-11-01 08:28

Jeg tror det er sådan at forhandlerne bestiller hjem efter hvad det er
kunden vil have, men har et lager af det som alle andre har, så jeg tror
bare du skal ringe og høre din lokale Aprilia pusher ad.

Kim Larsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-11-01 14:15

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> wrote in message
news:3bee28b3$0$260$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg tror det er sådan at forhandlerne bestiller hjem efter hvad det er
> kunden vil have, men har et lager af det som alle andre har, så jeg tror
> bare du skal ringe og høre din lokale Aprilia pusher ad.
>
> Kim Larsen

Den hvide Sonic har været solgt herhjemme som 45'er,det var de første af
modellerne
..

--
Posted from port86.ds1-aeg.adsl.cybercity.dk [212.242.118.89]
via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-11-01 23:35

"Energy" <mikkel44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:7351705b7e6e47a2f7d94e9bd2bc5cc1.7543@mygate.mailgate.org...
>
> Den hvide Sonic har været solgt herhjemme som 45'er,det var de første af
> modellerne

Jep, den hvide er kun solgt som 45'er !

Men jeg synes at du skal købe en sort Sonic og sælge mig de sorte skjolde
billigt og bestille et nyt hvidt skjoldsæt hjem, det koster kun 4500 kr. =)

Mads

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 16-11-01 20:15

Desværre er importøren netop gået tør for sorte modeller men den kommer igen ca. januar/februar( har talt m/importøren idag) den hvide de tidligere havde var en overgemt 1998 model(solgt som 1999) denne farve prøver de at skaffe igen men kan intet love.
Et sæt plastikdele i farven hvid koster idag kr.5.059,75 incl. moms.

Mvh. Jan

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 16-11-01 20:16

P.S.
Den hvide blev også solgt som 30km/t , importøren lavede dem selv om til 30km og fik dem godkendt

Mvh.Jan