|
| Handel på internettet. Fra : prio | Vist : 627 gange 100 point Dato : 29-04-10 22:50 |
|
Jeg handler ikke så tit på internettet.
Forleden købte jeg nogle varer til min hund, men modtog varer beregnet til en kat.
Altså modtog ikke det, jeg havde bestilt og betalt.
Fejl fra sælgers side.
Jeg skal så sende vareren retur til ombytning.
Udgifterne til fragten retur skal jeg selv betale!
Det undrer mig, er det normal praksis, at man foruden ærgelse og ulejlighed også skal have ekstra udgifter?
| |
| Kommentar Fra : LuffeA |
Dato : 29-04-10 23:14 |
|
Hvis det er en åbenlys fejl bør sælger betale.
| |
|
Sælger har pligt til at betale.
| |
|
Anmeld firmaet til trustpilot.com og gør det opmærksom på at du har gjort det.
| |
| Kommentar Fra : o.v.n. |
Dato : 30-04-10 16:06 |
|
Hvis du er 100% sikkert på at har BESTILT korrekt, så skal firmaet rette fejlen, det gør de på de sider jeg køber online, prøv at gå ind på siden igen og se om der er en rma formular du kan udfylde og klage over forkert levering, du sikkert finde rma formularen under Kontakt firmaet
| |
| Kommentar Fra : prio |
Dato : 30-04-10 21:10 |
|
Ja, jeg har betalt for varen og forsendelsen, og forretningen har hævet pengene.
Der er ingen tvivl om, at jeg har bestilt korrekt - og det har sælger heller ikke påstået.
De varer, som jeg har modtaget fejlagtigt, er oven i købet billigere, end dem jeg bestilte.
Nu har jeg mailet til forretningen og gjort opmærksom på, at normal praksis er, at kunden ikke skal betale returportoen i et tilfælde som dette.
Så ændrer de måske politik.
Det kan de jo også blive nødt til, hvis de vil beholde kunderne.
Jeg har handlet der flere gange, og har ellers ikke haft noget at klage på.
| |
| Kommentar Fra : LuffeA |
Dato : 30-04-10 21:31 |
|
Når Du har fået noget andet og billigere tror jeg simpelthen at en anden har fået Dine varer, det sker nogen gange når der er travlt i forsendelselsfunktionen at nogen får byttet rundt på et par adresselabels.
Jeg har selv været på et lager i 30 år og har lavet det nummer nogle gange
Så giver man sgu da bare sin vognmand besked om at afhente en pakke hos Poul, som så har en pakke der skal til Per.
| |
| Godkendelse af svar Fra : prio |
Dato : 06-05-10 22:26 |
|
Tak for svaret gwh.
Jeg fik ikke mine ekstra portoudgifter refunderet.
Men jeg fik et lille gummi- pivdyr og et gratis eksemplar af et hundeblad.
Det drejer sig nu heller ikke om de ca. 40 ekstra kroner.
Det er princippet i det.
| |
| Kommentar Fra : gwh |
Dato : 11-06-10 01:38 |
|
Hej prio
Tak for godkendelsen
Men det var alligevel slet ikke ok, at du skulle betale for deres fejl, men hvis det er firmaets politik så spare de sikkert mange 40 kr, ved at lade deres kunder betale for deres fejl.
Mange hilsner til dig.
gwh.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|