|
|
Minder LIDT om et punkteret/ sprængt dæk, når man kommer
med stor fart og skal stoppe, bare omvendt__OG slet ikke så voldsomt,
men noget i den stil...
Bare fornemmelsen, af at den køre LIDT til siden,
mellem gear skift.
| |
|
Citat Hvis cyklen ikke lige stod på vejen men "hang i luften", ville den dreje den modsatte vej af den du accelerere motoren. |
Går UD FRA; du mener UNDER GAS-GIVNING.
| |
|
Eller ville jeg nødig/ HÆNGE i luften....
Men fandme en uhyggeligt fornemmelse, ALTSÅ
| |
|
Citat motoren trækker i ophængene |
Det må være millimeter der tales om, eller mener du bagfjedrene
Men selv mm/ kan give store UDSVING..
Takker for savl indtil videre..
| |
|
Citat Da du IKKE kan lave spærredifferentiale på en "cykel" må du køre med kædetræk i BEGGE sider af baghjulet - så er problemet der ikke |
SLET IKKE MODTAGET / ower and ?
Eller mener du bare at den SKAL VRIKKE MED RØVEN,
Kædetræk på 2 sider_ JO DAK,
men hvordan === VITS
XXXXXXXXXXXXXX
ALTSÅ BARE ET NATUR FÆNOMEN
ryk i noget = modryk ?????? skæv kørsel ==
| |
|
Kan så lige nævne, at det ikke var der på en 16* fælg,
men store/ brede dæk på, den var bare svær at smide ned i et sving.
Jeg har lige fået 18' fælg på, med originale ? dæk/.
++
Motor forøgelse på knap 45% (turbo), som giver et ORDENTLIG skub / fremad, op til de ?? TILLADTE
50 i byerne, resten er REN fornøjelse/ og økonomisk.
Men stadig med (gåsegang) mellem gear-skift
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|