/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
lyd kort
Fra : avagner
Vist : 320 gange
50 point
Dato : 01-01-10 19:47

jeg har problemer med at installere mit lyd kort som ligger på bundkortet, jeg har lige formateret min maskine og det har ikke været et problem før

Kommentar
Fra : avagner

Dato : 01-01-10 19:48

jeg har prøvet at geninstalere og genstarte og den skriver ikke hvad der er galt

Kommentar
Fra : avagner

Dato : 01-01-10 19:52

det er realtek_hd_all_mb

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 01-01-10 19:53

Prøv at gå til Enhedshåndtering, er der nogle gule spørgsmåls tegn? Hvis der er så højre klik tegnet og klik på Opdater driver, hvis der ikke er gule spørgsmåls tegn, så prøv at markere lydkortet, højre klik på klik på Fjern, det fjerner lydkortet fra systemet men bare rolig, når du genstarter computeren så finder Windows selv en driver til lydkortet og installerer den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-10 19:57

Kan du genkende dit lydkort her: http://www.realtek-driver.com/index.php?id=rtsg1go4ph
ellers prøv at komme med flere detaljer om navnet på kortet og hvilken version af Windows du har på computeren

Kommentar
Fra : avagner

Dato : 01-01-10 20:06

Jeg gjorde som det første du skrev og fandt den mappe driveren lå i og nu funger det så mange tak for svaret

Godkendelse af svar
Fra : avagner

Dato : 01-01-10 20:06

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-10 20:12

Selv tak og godt nytår