/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fontwork
Fra : o.v.n.
Vist : 607 gange
200 point
Dato : 13-12-09 11:54

Med garanti en forkert kategori, men hvor spørger man når det gælder Open Office ? MS Office er sikkert ikke lige stedet, så jeg valgte PCer her er der mange som deltager og måske en af jer har løsningen på mit problem.
Fontwork er et slags billede med bogstaver, jeg kan sagtens finde ud af at sætte denne Fontwork ind i mit dokument og tilpasse størrelse, facon om den skal bue op eller ned eller være lige - stor eller lille.
Problemet er ordet Fontwork som står med store bogstaver, der skulle være stå et ord som jeg bestemmer og det lykkes som regel også for mig at skrive for eksempel Indbydelse i stedet for, men jeg ved faktisk ikke hvordan jeg udløser funktionen så jeg kan redigere ordet Fontwork, når jeg har klikket frem og tilbage og rundt i dokumentet, så står der pludselid Fontwork med små sorte bogstaver, dem kan jeg slette og sætte mit eget valg ind i stedet for.
Det er lidt meget amatør agtig bare at klikke rundt og så måske/måske ikke dukker muligheden op.
Hvordan skal jeg klikke for at skrive mine egne bogstaver i første hug ?
Og programmet er Open Office tekst dokument som skrevet i første linje

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 210 point
Dato : 13-12-09 12:00

1. vælg stilen
2. tryk ok
3 dblt klik på fontwork og du kan redigere

det var en af de nemmere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-09 12:07

Citat
det var en af de nemmere
alt er nemt for dem som kan jeg kan så ikke har lige forsøgt igen men markøren springer op over billedet og er klar til at jeg skriver en tekst over Fontwork i stedet for at redigere Fontwork

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-12-09 12:18

ok, alternativ metode:

1. vælg stil
2. klik ok
3. tryk på entertasten

det leth

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-09 12:18

Tak for svaret EXTERMINATOR. Nu kan jeg så redigere lige så meget jeg lyster sikkert en fejl 40 selv om jeg ikke er meget for at indrømmedet det er ret sjældent at jeg har brug for disse overskrifter

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-12-09 12:23

var så lidt.

Der er ikke noget værre end når det ikke gør som man forventer