/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
programmer
Fra : kivi
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 29-11-09 13:55

jeg bruger xp pro men somme tider når jeg går ind i start og vil videre i alle programmer så er alt over alle programmer sort så hvad jeg normalt har der er væk prøver jeg så at trykke på alle programmer kan jeg ikke komme videre før jeg har looget af og på igen men den højre halvdel virker normalt er der et godt råd mod det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-11-09 14:55

Ja...

Geninstaller Windows...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-11-09 15:16

Du kunne prøve med en SFC /scannow, tjek af system filer

Læg din XP cd i drevet, hvis den autostarter så luk det vindue

så klikker du på Start>Kør,
skriv SFC /scannow

der går nok noget tid med det, når den er færdig genstarter du...
og krydser tæer og fingre for at det har hjulpet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-09 19:32

RENS ..din registreringsdatabase med f.eks.:

1.) TweakNow RegCleaner: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html
2.) CCleaner: http://www.ccleaner.com/
3.) IOBIT's Advanced SystemCare: http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html

..så slipper du sandsynligvis ik' alene af med problemt?
...men får sikkert også en hurtige computer ud af 'øvelsen'
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-09 19:37

Hmmm..... læs nu indenad hr. Mortensen ...før du udtaler dig så kategorisk:
Citat
..så slipper du sandsynligvis ik' alene af med problemt?
...men får sikkert også en hurtige computer ud af 'øvelsen'

Altså :
Citat
..så slipper du sandsynligvis ikke alene af med problemet?
...men får sikkert også; en hurtigere computer ud af 'øvelsen'

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 50 point
Dato : 30-11-09 23:40

Citat
3.) IOBIT's Advanced SystemCare:
Er bandlyst, da Iobit stjæler fra andre softwareudviklere . Malwarebytes (den gratis udgave) skal bruges i stedet: http://www.downloadcentral.dk/?action=search&pattern=malwarebyte&searchArea=programs

Mvh Chris

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 01-12-09 07:57

Tak for svaret heller22.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-12-09 13:08

Daws kivi.

Skønt at kunne hjælpe .

Og ha nu en .

Mange hilsner fra Chris