|
|
Og så forstår jeg jo det ikke helt for der står dette i min kontrakt:
For kundens brug af XX systemet betaler kunden til XX en fast
månedlig ydelse, som ved nærværende aftales indgåelse er aftalt til kr. 49,-.
Ydelserne betales kvartalsvis forud, således at første ydelse for kundens brug
af XX systemet betales ved denne aftales indgåelse. Desuden betales
ved aftalens opstart kr. 0,- for etablering. De nævnte priser er excl. moms.
Altså at den skal betales forud...
| |
|
Nu er det sådan jeg ikke kan betale noget, når der kommer automatiske opkrævninger via e-mail og det gjorde der ikke. Og det står der i kontrakten der skal gøre + betales forud.
Desuden er der faktisk det beløb på min konto, som de skulle trække dvs. de ligeledes har prøvet at trække for mange penge!
Ja jeg har betalt frem til den 30-09-2009
Nu vil jeg også lige nævne jeg har fået et link til en betalingsside hvor der er problemer med websteds sikkerhedscertifikat
| |
| Kommentar Fra : Nordsted1 |
Dato : 26-11-09 09:33 |
|
Jeg forstår ikke lige dette
Du får mail hvor der står hvad du skal betale, samtidig med at de trækker fra din konto??
Citat Ja jeg har betalt frem til den 30-09-2009 |
Den regning du så har fået nu må jo så være fra 1.10-1.1.10, men hvor de har skrevet betalingsperioden forkert
Det er da et frygtelig rod det firma har
| |
|
Normalt trækker de pengene hver d. 1., hver tredie måned via mit visa electron, som jeg har tilknyttet kontoen, hvorefter jeg får tilsendt en faktura. Dette er så ikke sket d. 1. oktober og jeg har ikke bidt mærke i, da jeg har skiftet udbyder. Nu får jeg så i går d. 25. en besked om betalingen er afvist og jeg skal gå ind og opdatere mine betalingsoplysninger. Blot er der to problemer i dette. For det første er der det beløb på kontoen som de skal trække, for jeg vil ikke betale mere, når det er opsagt og så vil jeg bestemt ikke betale via et usikkert websted, det antyder rod og usikkerhed. Desuden mener jeg ikke de pludselig kan kommer her næsten 2 mdr. efter det skulle have trukket beløbet og pludselig begynde at trække, når der står noget andet i min kontrakt. Det er altså ikke vores fejl de ikke har styr på deres og jeg skal ikke gøre opmærksom på glemte betalinger, det er jo dem der skal sende opkrævninger.
Desuden vil jeg gerne komme med en kommentar til bentjuul, hvorfra ved du beløbet fra, jeg har ingen steder nævnt navnet eller peget fingre af nogen....
| |
|
Hvad er problemet?
Du har fået en vare, men nu vil du ikke betale fodi du synes regningen kommer for sent?
du vidste jo du skulle af med pengene, så glæd dig over, at de har fået lov at stå og trække renter på din konto længere end beregnet
| |
|
Det handler slet ikke om det. For det første kommer de to måneder for sent, så prøver de at trække for mange penge i forhold til hvad jeg skal betale og så er deres websted usikkert.
| |
|
Tak for svaret Nordsted1.
| |
| Kommentar Fra : Nordsted1 |
Dato : 26-11-09 09:58 |
|
Citat Dette er så ikke sket d. 1. oktober og jeg har ikke bidt mærke i, da jeg har skiftet udbyder. |
Det er jo nok der roderiet begynder
Kan du ikke gå i banken betale eller sende en check, hvor du så også gør opmærksom på, at det er den sidste indbetaling, da du har opsagt ydelsen - og be' om en bekræftelse
Du kommer til at betale lige meget om du syntes om det eller ej
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|