| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
    
        
            
                
                        
                
            
            
                
                        
                
            
            
                
                 |  
 
                Hmmm... 
 ok jeg prøver med 0,85....
 Jeg har lige et problem mere!! 
 Der er ikke ret meget komprision (eller hvordan man nu end staver det) i cyl. hvad kan jeg gøre?? 
 Jeg har spændt topstykke efter 3 gange, og har ikke knækket nogle bolte!!
 Og med hensyn til nylon strømpen, hvor mange lag skal den ligge i???
                
                
                                 
                
                    
                 |   |           
                
            
            
                
                  | Kommentar Fra :  Sonofsun   | 
  Dato :  01-11-01 15:57 |  
  |  
 
                der er et trick med at smide 3-4 pakninger imellem motorblokken og cylinderen, også høvle lidt mere at topstykket, så laver man en længere slaglænge, og derved suger man mere benzin ned, det i sig selv burde give en højere kompression.
 den strømpe skal bare ligge i en 4-3 lag, prøv dig frem, kan du høre det kvæler motoren er det for meget, så giver du den bare et lag mindre.
 johnny
                
                
                                 
                
                    
                 |   |           
                
            
            
                
                  | Godkendelse af svar Fra :  MaxiSmiley   | 
  Dato :  01-11-01 15:59 |  
  |   |   |           
                
            
        
          | Du har følgende muligheder |  |  
  |  
            
               
                    Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
  
                    Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
                    
                                  
            
          |   |   
        
        
          
         
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |