/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
C&C Generals
Fra : ivanovic1
Vist : 414 gange
110 point
Dato : 22-04-03 10:54

Hej Alle,

Jeg er MEGA TRÆT af at tabe i C&C Generals når jeg spiller mod vennerne og desværre så holder de fiffene for sig selv.

Er der ikke nogen der kan give mig nogle gode tip om hvordan jeg kan få flere penge i spillet (Uden at snyde), hvad gør man når oliefelterne er bombet og når der ikke er flere eller meget få kasser tilbage.

Hvad kan/skal man gøre hvis man er USA, GLA og Kina?

Please hjælp så jeg også kan sparke lidt R..

Hilsen Ivanovic1

PS. Andre tip om hvordan man kan vinde over sin modstander er også velkomne.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-04-03 11:17

Det er jo ikke al'tid sjovt at tabe men mon ikke dine venner også benytter sig af koder? Her er i hvert tilfælde et link med nogle til C&C... så kommer I til at spille på "lige fod" med hinanden.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-04-03 11:18

Right! så skal man også lige huske at vedhæfte det http://www.serials.ws/all/?l=c

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 22-04-03 11:22

Jeg er 100% sikker på at de ikke bruger koder får nogle gange spiller de fra en af mine computere.

Accepteret svar
Fra : TariLiex

Modtaget 110 point
Dato : 22-04-03 20:55

Ved at være:

USA, Suply drop zone, for at bygge det, skal du først bygge: Construction dozer -> Cold Fusion reactor -> Supply center -> War factory -> Stragegy centre -> Supply drop zone... Den gør at der kommer et fly som smider penge af en gang i mellem...

GLA, Black market, for at bygge det, skal du først bygge: Worker -> Supply stash -> Arms dealer -> Palace -> Black market... Der bygges der et hus som så står og tjener penge...

Kina, Hackers, for at bygge det, skal du først bygge: Construction dozer -> Barracks -> Derefter skal du sørge for at få general egenskab.

Håber det kan hjælpe dig

Tari Liex

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 23-04-03 09:56

Hej Tari Liex

Det hjalp hvem synes du det er bedst at spille med?

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 23-04-03 13:07

Jeg syntes faktisk det er bedst med GLA, fordi deres ting er billigere, så selv om deres ting ikke er så gode, så kan du bygge flere til samme pris...

Eller det vil sige, jeg spiller ikke selv, men syntes det er sjovt at sidde i flere timer og kigge på kæresten spille...

Jeg har selv prøvet spillet, der hvor man skal gennemføre nogle ting, der spillede jeg med kina, men det er ikke lige min stærke side at spille...

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 23-04-03 13:15

Hej igen har hørt noget om at nogle af landende kan lave nogle mænd som derefter kan stjæle penge fra de andre spillere er det korrekt.?

Tak for hjælpen ind til videre.

Ivanovic1

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 23-04-03 13:49

Det er vist nok hackerne der kan det, de er fra Kina, de kan hacke sig ind og tage ressourcer fra de andre spillere...

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 24-04-03 15:34

Hej et spørgsmål mere

når man laver flere suply drop zone:

1. vil der så komme flere fly som smider penge ned?
2. Vil flyet komme hurtigere end hvis der kun er et suply drop zone?
3. Eller er det ligemeget om man bygger 5 eller 1?

>USA, Suply drop zone, for at bygge det, skal du først bygge: Construction dozer -> >Cold Fusion reactor -> Supply center -> War factory -> Stragegy centre -> >Supply drop zone... Den gør at der kommer et fly som smider penge af en gang i >mellem...

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 24-04-03 16:29

Det er det samme som med fx. black markets, jo flere du bygger jo flere penge kommer der....

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 25-04-03 08:42

Hej ville lige sige at jeg spillede i går og de fik totalt bask vandt alle omgange både når vi spillede 2 mod 2 og når jeg spillede alene LOL.

Så mange tak det hjalp enormt meget at bygge de ting som du sagde pengende rullede ind.

Hilsen Ivanovic1

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 09-03-04 20:51

hvis du vil være god til C&C skal du:
øve dig
få tropper ud hurtigt.
sørge for du har penge (ved at få tropper ud hurtigt til alle kilder)
og så skal du kunne bygge ting hurtigt... altså have overblik.....