/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Corsair Survivor GT USB Stick
Fra : Squarna
Vist : 709 gange
200 point
Dato : 08-08-09 02:06

Godnat

Jeg leder efter en forhandler i Danmark der sælger Corsair Survivor GT. Kan I hjælpe mig?
Jeg har prøvet at google mig til det, men uden held. Kan heller ikke finde den på EDBPriser.dk

Citat
Survivor is a regular version rated at a read speed of 19 MB/sec and a write speed of 13 MB/sec

Survivor GT is the faster version which is rated at a read speed of 34 MB/sec and a write speed of 25 MB/sec.'

tak
S

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-09 08:51

Hvor langsomme er de andre stick ?
eks. Kingston.

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 100 point
Dato : 08-08-09 13:51

Hvis det var mig, der skulle købe en sådan avanceret "dims", ville jeg ringe rundt til de forskellige forhandlere og spørge, om de sælger "dimsen", når du ikke kan finde den på nettet .

Mvh

Kommentar
Fra : arvig

Dato : 08-08-09 17:48
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-08-09 19:42

God aften arvig.

Det var dæleme godt gået. Havde jeg en hat, ville jeg lette på den. Men jeg må nøjes med at bukke pænt for dig

Mvh lille

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-08-09 20:51

nu er det så ikke GT udgaven

hvis det SKAL være gtudgaven kan den bla fås her: http://shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=2112031&lokation=

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-08-09 20:52

UPS, Sorry, det var ikke suvivor men pendrive, shg har heller ikke gt udgaven

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 08-08-09 20:59

Eyvind> Her er en speed test med Survivor GT vs. Alm. USB Stick http://www.youtube.com/watch?v=hT9xxkxagYY

Heller> Ja, det kunne være jeg skulle ringe, hvis ikke der komme noget bedre bud herinde

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-08-09 21:00

UPS også sorry
Citat
nu er det så ikke GT udgaven
Havde ikke set det manglende GT .

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 08-08-09 21:03

Grunden til jeg er interesseret i denne dims er dens hurtighed og hårdførhed.

Her bliver pennen kørt over af en bil og derefter memory testet

http://www.youtube.com/watch?v=ugPn78t2VPI

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-08-09 21:03

skal det absolut være en survivor eller er det hastigheden der er vigtig

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-08-09 21:04

God aften Squarna.

Det ser ud til, at det at ringe, nok er det bedste, for vi er vist en anelse ude af stand til at hjælpe .

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : Squarna

Dato : 08-08-09 21:17

Ja, du har nok ret. Ellers bestiller jeg den fra udlandet

Tak

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-08-09 21:28

http://www.corsair.com/wheretobuy/results.aspx?result=true®ion_id=12685&country_id=12701
corsairs liste over danske forhandlere
det ser ud til at det er midtdata du skal ringe til

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-08-09 21:35

God aften igen Squarna.

Jamen altså. Tak for det .

Men det er godt nok underligt. For jeg har siden kl. 21:04 søgt og søgt på nettet efter den GT-dims. Jeg har været inde på forskellige PC-forretningers sider og ingen har den. Så derfor vendte jeg tilbage hertil, og ville foreslå, at du nok bliver nødt til at købe den udenlandsk. Finder du den i en dansk butik, må du gerne lige skrive det privat til mig, OK?. For jer tror nemlig, at det ikke kan lade sig gøre .

Ha en god aften

Mvh Heller

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-08-09 21:39

http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?goto=forside&mainfunc=link
Sådan ser siden hos Midtdata ud ved søgning på Corsair Survivor GT.

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-08-09 21:40

Her er du >> \\forside\søgning

Du søgte på: Corsair Survivor GT

Viser nu resultat 1 - 0 ud af 0 produkter!
<>
Viser nu resultat 1 - 0 ud af 0 produkter!
<>

Alle priser er i danske kr. inkl. moms

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-08-09 21:42

nu i er ved det underlige, på corsairs egen side findes den heller ikke, der er dog et billede af den
http://www.corsair.com/products/survivor/default.aspx
den blå er den almindelige og den der er links til
den røde er GT udgaven men der er ingen links til den

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-08-09 21:47

jeps heller22, jeg skrev også at det var dem der skulle RINGES til

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-08-09 21:57

Hej EXTERMINATOR.

Jeps, det var også derfor jeg skulle tjække, om nu Midtdata havde den GT-dims

Og udenlandsk kan den købes her:
http://www.shopwiki.com/Corsair+Memory+8GB+Flash+Survivor+GT+USB+2.0+Flash+Drive+-+CMFUSBSRVR-8GBGT

Mvh

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-08-09 22:02

heller22: kig nu lige efter, ingen af de fem er GT udgaven
du har jo også angivet CMFUSBSRVR-8GB som søgeord, og det er netop IKKE gt udgaven men den "gamle"

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-08-09 22:05

hvad var dog det for noget sludder jeg lige fyrede af der, CMFUSBSRVR-8GBGT
det er da netop GT udgaven du søgte efter, søgningen lavede den bare om til den almindelige

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-08-09 22:05

Jamen, der står da:
Citat
5 results for "Corsair Memory 8GB Flash Survivor GT USB 2.0 Flash Drive - CMFUSBSRVR-8GBGT" between $0 and $41

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-08-09 22:07

Hel OK med mig.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-08-09 22:11

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
Jamen, der står da:
Citat
5 results for "Corsair Memory 8GB Flash Survivor GT USB 2.0 Flash Drive - CMFUSBSRVR-8GBGT" between $0 and $41

korekt, men ingen af de fem er gt modellen selv om det står oppe i din søgning, alle de fundne er den gamle model

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-08-09 22:15

Som vi siger her på Fyn: Dæ æ nut næmt å begå saj på nættet .

Ka du ha en god nat.

Mange hilsner
Heller

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-08-09 22:16
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-08-09 22:20

ok "special order", dvs. ikke på lager

og her
http://www.mwave.com/Mwave/skusearch_v3.asp?scriteria=4385088
"No stock", dvs. heller ikke på lager.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-08-09 22:22

Kære EXTERMINATOR.

Du bruger nok ikke Web of Trust, så du kan se, om en side du linker til, muligvis kan være befængt med noget snask. Den der azteker-side er orange, og kan altså være suspekt. WOT kan hentes her:
http://www.mywot.com/

Er helt god at have

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-08-09 22:46

jeps, men så er du jo også lige nødt til at se hvad problemet er
i dette tilfælde er det 1 eneste person det har fundet dem på en url blokeringsliste (eller selv tilføjet dem, det ved man jo ikke)
et firma der er så gammelt havde nok ikke overlevet så længe hvis det ikke var til at stole på

her er hvad brugerne på pricegrapper siger
http://reviews.pricegrabber.com/aztek-computers/r/8236/
overall score 3,71

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-08-09 23:16

Jow da, og jeg helgarderede mig da også, ved kun at skrive:
Citat
og kan altså være suspekt.

God nat og god søndag

Mvh