/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
downloads
Fra : js270630
Vist : 453 gange
500 point
Dato : 01-08-09 00:37

Jeg har i tidens løb downloaded nogle små musikvideoer (gamle musikfilm) fra YouTube. Men på det seneste kan jeg ikke se dem. Hver gang jeg klikker ind på video på computeren kommer der kort efter en melding om , at Explorer EXE har fundet en fejl og afslutter. Og så lukker hele butikken. Det er muligvis en eller anden sikkerhedsforanstaltning, som træder i funktion. Jeg har så prøvet at slette filerne, men det kan man heller ikke. Det hele lukker bare! Det er RealPlay filer.
Hvem har en god forklaring??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-09 00:48

Jeg tror du skal opdaterer din codecpakke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-09 01:04

Citat
Det er RealPlay filer
fra Youtube ? Det er flash filer du henter fra Youtube og du bør bruge din player til at afspille dem, måske kan det hjælpe at omdanne til et andet format: http://winff.org/html_new/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-09 16:57

js270630 du må gerne komme med flere detaljer, for eksempel hvordan du fået fat på filmene og hvilken styresystem du har på din computer, og hvilke programmer/værktøjer du ellers bruger, hvad brugte du til at afspille med, før fjelen kom ? Har du opdateret noget cirka omkring tidspunktet for fejlenes begyndelse ?
Desværre har du annuleret dine 2 eneste spørgsmål, så du må betragtes som useriøs

Kommentar
Fra : js270630

Dato : 02-08-09 16:15

Jeg fik i sin tid sendt dem via e-mail som vedhæftede filer, som jeg så og downloadede ved at klikke på den blå bjælke. Jeg havde oprindelig ingen problemer med at se dem. Jeg fik dem frem via søg/video - og så stod/står de der. Vanskelighederne er muligvis opstået, da jeg skiftede fra Explorer 7 til Explorer 8 - men jeg er ikke sikker. Systemet "finder en fejl og afslutter - samt beklager ulejligheden"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-09 16:21

Det er vel ikke amerikanske videofilm??

Mange af de amerikanske videofilm, er blevet ændret, så vi ikke kan se dem i Danmark

Vi har haft mange musiktråde her på kandu, dem har jeg så lagt i favoritter, for senere at downloade dem.... men man skal ikke bare vente fandt jeg ud af, for nu kan jeg ikke se rigtigt mange af dem

Når jeg henter videofilm fra youtube, bruger jeg dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

og konverterer dem efterfølgende til mp3 filer, med samme program

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 16:24

Uanset filformatet skal du ikke bruge Internet Explorer til at vise dine film, hent en gratis codecs pakke og brug din player til at afspille film.
hvilken styre system har du på computeren?
hvilken player er din foretrukne?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-09 16:50

Citat
hent en gratis codecs pakke

Oki... så starter vi forfra

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 16:54

Ja vi får jo ikke meget at vide af spørgeren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 16:57

Citat
og konverterer dem efterfølgende til mp3 filer
har spørger efterlyst den mulighed

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-09 17:02

Citat
har spørger efterlyst den mulighed

Det var bare en bonusinfo

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 02-08-09 17:37

I ventetiden vil jeg så lægge et link til min foretrukne codecs pakke, den er til både XP og Vista:
http://www.filehippo.com/download_klite_mega_codec/
bare klik på Download latest version og installer codecs ved at dobbelt klikke på den hentede fil, undervejs i installationen kan du vælge din foretrukne player, ellers vil dine film åbne i MediaPlayer Classic som er med i pakken

Kommentar
Fra : js270630

Dato : 02-08-09 18:15

Tak til o.v.n. - nu virker det bare. Alle tiders!

Godkendelse af svar
Fra : js270630

Dato : 02-08-09 18:16

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 19:05

Selv tak - tænkte nok du manglede codecs