/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billig opbevaring
Fra : mettejensen81
Vist : 532 gange
40 point
Dato : 08-06-09 13:55

HEj,
hvor kan jeg finde en billig opbevaring af nogle få ejendele (jeg har ikke kælder/loftsrum) Det skal være i København og et sted der ligger tæt på noget offentlig transport. Jeg vil hører om der er nogen der har har prøvet opbevaring og er tilfreds med detog vil anbefale det!

pft

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 08-06-09 13:56

shurgard

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 50 point
Dato : 08-06-09 14:01

Prøv at kikke lidt her Mette:

http://maps.google.dk/maps?hl=da&um=1&ie=UTF-8&q=opbevaring+k%C3%B8benhavn&fb=1&split=1&gl=dk&view=text&ei=qgEtSuezCtHLjAe99MjmCg&sa=X&oi=local_group&ct=more-results&cd=1&resnum=1

der er mange muligheder, så må du prøve at tale med de forskellige.
Det lyder som om du har brug for at kunne komme til dine ting ind imellem.
hilsen
Bennymanden

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 14:17

til mettejensen87
hvis ikke andet så køb dig en billig campingvogn med nr, så kan du sætte den på en plads eller låne et hjørne i en baggård, ikke langt fra bus holde plads, så er det dit eget rum, og kan gøre hvad pokker du vil med denne. så snart du så er færdig med at bruge, en annonce i den blå avis, eller gul& gratis, og der kan du også finde dig en ditto, det spare du masser af kroner ved at gøre.
kender to som gør det på den facon, ingen problemer,

Godkendelse af svar
Fra : mettejensen81

Dato : 08-06-09 15:42

Tak for svaret bennymanden. Jeg prøvede den første, City Selfstorage og de gav et super tilbud og så var de virkelig hjælpsomme! Så supet tak til dig Bennymand!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-06-09 22:50

Selvtak Mette .. Dejligt når der kommer noget godt ud af et råd til den som spørger ....
Hav´ en rigtig god sommer -
hilsen
Bennymanden