/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Kan man det??
Fra : warni
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 24-10-01 15:38

Hejsa.

Jeg har før søgt råd om køb af grafikkort, og fik nogle udmærket svar her.

Så nu prøver jeg igen. Nu da jeg har købt grafikkortet, skal jeg gerne have brugt mit TV-Out. Men, min Pc står ikke på mit værelse, og alm. kabler kan ikke række det stykke som jeg skal bruge.

Så er det jeg spørger om I kan hjælpe mig... Jeg skal bruge to slags kabler, nemlig et composite kabel og et lyd kabel ( fra lydkortet til anlægget). Desuden skal jeg bruge en forlænger til min mus.

Alle tingene skal være 10 - 15 meter. Er det noget man kan lave selv, eller skal jeg ud og købe det færdigt???

Håber I kan hjælpe..

Mvh

Bo

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 24-10-01 15:41

det kan du ikke selv lave,det er nok smartere at købe et færdig kapel i en pc forretning,så er du også sikker på at du får det rigtige
MVH Brian

Kommentar
Fra : warni

Dato : 24-10-01 15:44

Ok. Men er der så nogen der ved hvor man kan købe det??

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-10-01 15:48

kære warni det kan du i alle computer forretninger,nu ved jeg jo ikke hvor du kommer fra så det er lidt svært at svare på,men både elgiganten-pcworld-merlin,kan du også købe dem.
Brian

Kommentar
Fra : warni

Dato : 24-10-01 15:55

Tak. Men kan det overhovedet lade sig gøre??

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-10-01 16:06

hej igen jeg kan sige jeg selv har en kapel på c 20m og det virker godt nok,det kapel du køber er jo en kapel hvor der i den ene ende også er et stik med til dit lydkort-du skal bare huske at få det rigtige kapel,fortæld dem i foretningen hvad du skal bruge den til,så får du den rigtige,angående en muse forlænger kapel det ved jeg ikke om du kan få.jeg bruger kun min tvout til at se film på fra mit dvd drev,håber det var svar nok,men prøv lige at hører den nede i forretningen om den der forlænger til musen,det skal de sku nok også have,ellers kan man vel bestille en.
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-01 18:07

Jeg købte stumperne og satte det selv sammen (ganske let at gøre).
Prisen var (hvis jeg husker rigtigt 75 kr.). Men, når kablerne er så
lange, så har jeg hørt at billige kabler vist ikke er sagen. På mit
gamle tv er det dog fin.
MVH

"warni" <warni.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:BqzB7.1433$BZ1.114831@news000.worldonline.dk...
> Hejsa.
>
> Jeg har før søgt råd om køb af grafikkort, og fik nogle udmærket svar
> her.
>
> Så nu prøver jeg igen. Nu da jeg har købt grafikkortet, skal jeg gerne
> have brugt mit TV-Out. Men, min Pc står ikke på mit værelse, og alm.
> kabler kan ikke række det stykke som jeg skal bruge.
>
> Så er det jeg spørger om I kan hjælpe mig... Jeg skal bruge to slags
> kabler, nemlig et composite kabel og et lyd kabel ( fra lydkortet til
> anlægget). Desuden skal jeg bruge en forlænger til min mus.
>
> Alle tingene skal være 10 - 15 meter. Er det noget man kan lave selv,
> eller skal jeg ud og købe det færdigt???
>
> Håber I kan hjælpe..
>
> Mvh
>
> Bo
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-01 18:51

Jan René <jrsimon@adr.dk> proklamerede in news:3bd6f4ed$0$25386
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Jeg købte stumperne og satte det selv sammen (ganske let at gøre).
> Prisen var (hvis jeg husker rigtigt 75 kr.). Men, når kablerne er så
> lange, så har jeg hørt at billige kabler vist ikke er sagen. På mit
> gamle tv er det dog fin.

Du skal i øvrigt være opmærksom på at du kan løbe ind i problemer med lange
kabler til musen.
På mit arbejde har vi måtte investere i både boostere til VGA og til mus
p.g.a. for lange kabler.
--
Uni Bull
København K
- Du skriver ikke hvad du skriver, du skriver hvad andre læser du skriver -

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-10-01 13:44

Til warni
skal vi ikke se at få lukket dette spørgsmål da du jo har fået et svar på det du spurgte om fra mig.
MVH Brian