/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Det kan da ikke være umuligt..
Fra : solvej2
Vist : 1060 gange
100 point
Dato : 03-04-09 15:46

Jeg skal have en udluftningshætte + tilbehøret til ned gennem taget oppe på mit tag(tagpaptag-hælder 20 grader) til mit emhætteaftræk(Ø:15-16cm) -motor ligger på loftet. Efter at have været i adskellige byggemarkeder, blev jeg henvist til Stark.
Efter noget parlementeren frem og tilbage, blev jeg henvist til en producent i Brøndby. Det viste sig han kun kunne skaffe halvdelen af det jeg skulle bruge og viste ikke hvor jeg ku få den anden manglende halvdel. HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE!!!
Jeg har hørt at man kan få udluftningshatte hvor man også kan stille hældningen på......Nå men i første omgang skal jeg bare have lavet udluftningen op igennem taget, så vi kan tage vores nye køkken i brug.
Venlig hilsen Solvej2

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 03-04-09 15:52
Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 03-04-09 15:58

Prøv hos Thermex - de er verdensmestre i ventilation + tilbehør.
Thermex Scandinavia A/S
Valhøjs Allé 190
2610 Rødovre
Tlf: 3670 7029
Fax 3670 7413
www.thermex.dk

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-04-09 17:34

Jeg ville forhøre mig ad ved et tagdækkerfirma, og du kan sagtens finde din nærmeste på "De gule sider"

Kommentar
Fra : sybil3

Dato : 03-04-09 21:59

Alså, jeg føgler med dig, har du prøvet et af netstederne (vvsgrosisten.dk eller vvseksperten.dk) , evt. bistået af 3773. Da jeg skulle bruge en taghætte til mit paptag kørte jeg bare til den nærmeste stark og købte en sort tingest som netop kunne justeres...

hvad skal du bruge?

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 04-04-09 07:28
Godkendelse af svar
Fra : solvej2

Dato : 04-04-09 08:38

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-04-09 09:24

Hej, inden du bestiller, så tænk lige over, at den viste er til 45 gr.
Jeg ville da lige forhøre ad ved tagdækkeren først.