Nej, nej, nej lad være med at slå
Der er stor risiko for at du skader dig selv elelr fælgen, elelr bremsetromle/skive.
I stedet sætter du alle hjulbolte ind igen, spænder dem lige lidt til og bakker dem ud med højst 2 omgange.
Du skal smøre gevindet på boltene, men ikke spændefladen. gevindet skal gå let, da det ikke er gevindet der holderr bolten når den er spændt. Det er friktionen under bolthovedets spændeflade.
Nu sidder hjulet i princippet løst på hjulboltene, kun fastholdt af det rustne centernav.
Nu kører du forsigtigt en lille tur hvor du drejer med små skarpe sving til begge sider, og du hugger et par gange med bremsen undervejs.
Du må NATURLIGVIS udvise den største forsigtighed, da hjulene lige pludselig sidder løst på boltene, og så skal du forsigtigt liste hjem.
Pas på ikke at komme mere end et par 100m væk hjemmefra.
Du skal jo ikke køre så meget at fælgene beskadiges i bolthullerne.
Tricket virker hver gang, på alle biler, både for og bag hjul.
Puds navet for rust både på bil og i fælg med smergellærred, og kør en finger med kobberfedt på begge dele før du samler igen.