/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Alu. gitter !!!
Fra : RISKOGER
Vist : 755 gange
220 point
Dato : 02-04-03 22:48

Hva gør man hvis man vil montere alu. gitter i kofangeren på sin bil,skal det sættes foran "ribberne" i kofangeren,eller skal man starte med at fjerne alle "ribberne" i kofangeren,så der er store huller???
og øhh hvordan sætter man Alu. gitteret fast???

På forhånd TAK !!!

vh RISKOGEREN

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-04-03 08:26

Jeg er ikke helt med Riskoger. Er der huller i din kofanger, eller er det i spoiler. Hvad er det eksakt du vil. Er det fordi du vil lave nu kølergitter?

Kommentar
Fra : svak

Dato : 03-04-03 09:11

her er et eksempel på, hvordan det kan gøres på en 206cc

http://www.ccfreunde.de/apportal/main.php?module=bastelecke206&c=bastelecke206&artid=72

i princippet kan du vel overføre det til din egen vogn

mvh

svak

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 09-04-03 23:32

Hej 3773
Jeg er ikke helt med Riskoger. Er der huller i din kofanger, eller er det i spoiler. Hvad er det eksakt du vil. Er det fordi du vil lave nu kølergitter?

Jep det er alle de org. huller som er i kofangeren,som jeg gerne vil have dækket med alu.gitter

Vh Riskogeren ;-/

Kommentar
Fra : tommypost

Dato : 11-04-03 17:58

Hvorfor det Riskoger, er du bange for at køerne skal ryge igennem??????

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 11-04-03 20:07

Fra : tommypost
Hvorfor det Riskoger, er du bange for at køerne skal ryge igennem??????

øøøhhh ved du noget om køer & biler som ingen andre ved???
der hvor jeg plejer at køre er der ikke nogle køer!!!
fugle,og fasaner Men KØER NIX!!!

Vil være glad hvis du vil uddybe dit spørgsmål!
det kunne jo være at vi var nogle som brugte denne side seriøst
VH Riskogeren

Kommentar
Fra : tommypost

Dato : 11-04-03 20:23

Er det ikke KOFANGEREN det drejer sig om, men du ved måske ikke, hvad en KO er, eller har du aldrig været uden for byen??
Iøvrigt var det bare et forsigtigt forsøg på at være en lille smule mindre "alvorlig", men kan forstå at du altså tager det meget alvorligt, så jeg beklager, men har bare lidt svært ved at forstå det seriøse i at "klampe" noget gitter i "KOFANGEREN".

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 11-04-03 20:43

Hmm......
Ja smag og behag er jo forskellig.
men det det drejer sig om er faktisk en smule styling.
"svak" længere oppe på siden har givet en lille link,men det giver mig desværre ikke lige det rigtige svar.
Men jeg syntes at der ser kanon ud med ALU GITTER i KOFANGEREN,og tro mig jeg ville aldrig "KLAMPE"
noget på min bil.
samtidig giver ALU GITTERET i KOFANGEREN nogle fine fordele
1. Fedt udseende
2.De fine små huller gør at der ikke kommer så mange fluer/myg i køleren ,gitteret er jo nemmere at rense end en køler.

OG JEP JEG KAN GODT TAGE 1 JOKE.

VH Riskogeren

Kommentar
Fra : tommypost

Dato : 11-04-03 20:57

OK OK Riskoger,
godt ord igen, jeg er da også vild med mine biler (øh, det er vist min kones den ene, siger hun, undtagen når den skal vaskes)!

Venlig hilsen tommypost.

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 11-04-03 21:46

Ja vi må håbe at vejret holder så man kan "VASKE SIN BIL & (KONENS)" HE HE
God fornøjelse, God weekend ,og tak for "chatten"

Vh riskogeren

Accepteret svar
Fra : ReneViuff

Modtaget 220 point
Dato : 20-07-03 20:03

Køb nogle selvskærende små skruer og de vil kunne sætte dit alugitter fast.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-12-03 12:45

Nu har dette spørgsmål stået åbent i over et halvt år. Dette finder jeg ikke rimeligt og fjerner hermed abonneringen på det.

Spørgsmålet burde for længst være blevet lukket med et tryk på ”accepter kommentar som svar”.

Points’ene er brugt i det sekund man spørger, så der er ingen grund til ikke at acceptere en af kommentarerne.

Godkendelse af svar
Fra : RISKOGER

Dato : 24-12-03 00:11

Tak for svaret ReneViuff.