/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvorfor kan jeg ikke komme på
Fra : randrup42
Vist : 570 gange
16 point
Dato : 16-01-09 20:39

hvorfor kan jeg ikke komme på internettet
jeg har formateret min computer
bagefter jeg havde kørt det hele kunne jeg ikke komme på internettet
jeg har gjord det en gang før men der kunne jeg godt komme på med stik

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-01-09 20:58

Du mangler sikkert at installere drivere til dit bundkort, ved det ikke kun et forslag

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-01-09 21:06

Har du oprettet kontoen til internettet?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-01-09 01:23

Har man bredbånd har man forbindelse med det samme uden at genoprette kontoen som man skulle med et opkaldsmodem.
Mailkonti skal selvklart logges ind.

Find driveren til Dit netkort og installer den.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 8 point
Dato : 17-01-09 09:53

I din browser (..ved 'nyinstallation er det: Internet Explorer 6) vælger du i menuen:

Funktioner -> Internetindstillinger -> fanen; Forbindelser -> 'knappen'; [LAN-indstillinger] -> sæt flueben ved; Automatisk registrering af internetindtillinger ..og klik [Ok]

..og således gør du faktisk også i Internet Excplorer 7

Genstart computeren.

Hvis ikke du kan komme på nettet nu? Så er det dit netkort som skal installeres/konfigureres:

Indstillinger -> Kontrolpanel -> System -> (evt. fanen; Hardware) -> Enhedshåndtering -> Netværkskort -> osv.

Du skal som minimum have installeret TCP/IP og Microsoft net.

Hvis der stadig er problemer?

Så prøv i Kontrolpanelet at vælge: Netværksforbindelser og dobbelt-klik på LAN-forbindelse og klik dernæst i den fremkomne dialogbox på fanen; 'Understøttelse' ..og knappen: [Reparer]

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : randrup42

Dato : 18-01-09 17:43

Tak for svaret molokyle.