|
| Kommentar Fra : vvdriver |
Dato : 04-12-08 13:38 |
|
Jeg har engang haft en Peugeot 307 fra 89.
Den havde samme fejl,det var drejeknappen hvor jeh vælger hastighed på blæseren der var slidt op.
På bagsiden var der noget der lignede kulstøv,des mere jeg drejede på knappen,des hurtigere kørte blæseren,kulstøver var slidt op.
Det kan også være kullene i din blæsemotor
Håber det kan hjælpe dig lidt
vvdriver
| |
| Kommentar Fra : transor |
Dato : 04-12-08 13:40 |
|
Hvis blæseren har kørt men med skrammel eller støj , så er det bedste gæt at det er et leje i blæseren som er stået af. det er næppe blevet smurt, siden den forlod fabrikken, og har aldrig været dimensioneret til at holde så længe. Skift af leje er nok for besværligt. evt kan du bruge en anden blæser fra en hugger , og så smøre lejerne inden du sætter den i.
På nogle biler er det nemt og på andre meget besværligt at komme til at skifte blæseren.
Hvis du vil gøre det selv, så se i en reperationsmanual (bibliotetet) hvordan man kommer til den.
| |
| Accepteret svar Fra : refi | Modtaget 110 point Dato : 04-12-08 13:47 |
|
Der er ikke noget relæ....
Det er blæseren eller kontakten....
Sæt strøm DIREKTE til blæseren - så vil det jo vise sig....
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|