/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
bullguard vista mail
Fra : biksemad
Vist : 482 gange
53 point
Dato : 12-11-08 14:11

hej jeg har selv installeret bullguard på min xp vesion og har ikke problemer ,men på min vista version,hvor jeg køre windows mail har jeg det problem at når jeg skal sende post så gør den det ikke hver gang.

så har den problemer med og få kontakt til server jeg har tdc net så først når jeg har prøvet og sende et par gange hvor det ikke lykkedes så lukker jeg programmet helt ned og starter windows mail igen så sender den.

Jeg har kontaktet bullguard de har prøvet med en fil jeg skulle installerer intet resultat de har åbnet porte i Firewallen desværre blev det ikke bedre jeg kørte avast før ingen problemer, så jeg tror det er bullguard der laver skidtet.

Eller er der noget i vista man skal slå fra, jeg kan se der er en windows defender, hvad med den ?

er der ting som skal slås fra i vista eller slettes deaktiveres ?

hvad kan jeg prøve mangler virkelig hjælp her ?

mvh Biks

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-08 14:27

Citat
jeg kørte avast før ingen problemer

Det syntes jeg da du skulle gøre igen, så

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 12-11-08 14:33

Nej for jeg synes faktisk at Bullguard kører kanon på xp og det skal sku da kunne kører ordentligt på vista please help

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-11-08 19:32

Er du sikker på at Bullguard kan køre i Vista? Står det på pakken at den kan?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 53 point
Dato : 13-11-08 01:32

Bullguard kører fint på Vista computere, se selv: http://www.bullguard.com/try/bullguard-internet-security.aspx
Citat
er der noget i vista man skal slå fra
ja du skal sørge for at Windows firewall er slået fra. det er ikke altid at Bullguard for gjort opmærksom på at Windows firewall er slået til, så se lige efter.
Du er måske ved et uheld kommet til at sige Nej engang da du skulle have sagt JA, prøv som forsøg at slå firewallen fra i Bullguard, prøv at dobbelt klikke på Bullguard ikonen ved uret, klik på den gule firewall ikon til venstre og klik på Slå den fra oppe foroven, prøv så om din mail virker, og skynd dig så at slå firewallen til igen, efter forsøget, hvis du kunne sende post uden problemer nu, så skal du ind i firewallens indstillinger, nærmere om det hvis det bliver nødvendig.
Skriv dine e-mail før du slår firewall fra og skynd dig at slå den til igen efter forsøget.
En helt anden løsning kunne være at bruge Windows indbyggede firewall, i stedet for den i Bullguard, men så er lidt af ideen bag købe programmet Bullguard væk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-11-08 01:36

Avast og Bullguard kan ikke helt sammenlignes, Avast er "kun" antivirus. Bullguard er en samlet sikkerheds pakke med firewall, antivirus, antispyware og spamfilter indbygget.

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 18-11-08 20:35

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-11-08 01:32

Selv tak, fik du løst problemet ?