/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Smalltalk
#NavnPoint
ans 29699
molokyle 27260
Nordsted1 27077
Klaudi 21938
o.v.n. 17081
dova 16181
3773 15982
refi 15492
miritdk 13786
10  Camillasm.. 12371
Usympatisk.
Fra : Mosebaek
Vist : 756 gange
100 point
Dato : 23-09-08 16:10


Hvor plat,falsk og hyklerisk kan man være:
Citat
'Det er en stor sorg, at Kamilla er død. Hun var et helt unikt menneske. Det er næsten ikke til at bære,
Sagt af Kasper Bech Holten.Gift med,nu afdøde Kamilla Bech Holten,indtil for et halv års tid siden.Da forlod han hende midt i hendes alvorlige sygdom.Hvis det er sagens rette sammenhæng,som anført i pressen,siger jeg bare: FØJ FOR SATAN EN LORT.

http://www.bt.dk/article/20080923/underholdning/709240001/

Mosebaek.

 
 
Kommentar
Fra : Klumme


Dato : 23-09-08 16:13

LORT Ja...ordet dækker præcist. Han skred da hun var dødsyg, og måske havde mest muligt brug for hans støtte.

Kommentar
Fra : Mosebaek


Dato : 23-09-08 16:17


Jeg håber virkelig,der er een fra de finere kredse,der er istand til at forklare sådan en tomhjerne,lidt om pli og anstændighed.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : brokke44


Dato : 23-09-08 16:19

Mosebaek - Vi er helt enige med dig her i huset.

Hvis han bare var en lillebitte smule mandfolk, så havde han ventet det stykke tid med at komme i bukserne på den yngre (måske raske) model han strøg med.
Føj - en ynkelig personage

Kommentar
Fra : Mosebaek


Dato : 23-09-08 16:32


Jeg ved godt min fattige mening betyder ikke en døjt.Men jeg ryger altså lige op i det røde felt,når jeg læser sådan en udtalelse.Hans ekskone er endnu ikke bisat.Jeg synes han sku`skamme sig.Troede alligevel en opera-chef havde lidt mere omtanke i hovedet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme


Dato : 23-09-08 16:34

Jeg har svært ved at frigøre mig fra min første indskydelse, nemlig at han er den lort som Mosebaek også skriver. Der kan selvfølgelig ligge meget til grund for hans adfærd, som vi ikke får noget at vide om.

Men under alle omstændigheder ville det klæde ham, at føre sig lidt mere lavprofilet frem i pressen om hans følelser for den afdøde. Som det fremstår pt. virker det netop eklatant hyklerisk.

Kommentar
Fra : Klumme


Dato : 23-09-08 16:35

Vi boycotter Den Kongelige Opera.

Kommentar
Fra : brokke44


Dato : 23-09-08 16:48

Citat
Vi boycotter Den Kongelige Opera


Gu' gør vi så - og håber, at hans hyre er resultatorienteret

Kommentar
Fra : Klumme


Dato : 23-09-08 16:56

LOOOL

Kommentar
Fra : bruuno117


Dato : 23-09-08 16:58

Nu kender jeg ikke rigtig til sagen, og jeg ved ikke hvor syg hun var da han gik fra hende!? Men hvis der ikke var kærlighed imellem dem, hovrfor skulle han så blive? hun har sikkert heft venner og famillie der har kunnet støtte hende i den svære tid.

Kommentar
Fra : Klumme


Dato : 23-09-08 17:01

Citat
jeg ved ikke hvor syg hun var da han gik fra hende
Hun var på sin 38 kemokur, og det var vel dybest set ikek nødvendigt at påføre hende yderligere smerte og sorg, når hun i forvejen var dødsdømt. Det ½ år hun havde tilbage kunne han vel holde ud uden at få sex.

Kommentar
Fra : brokke44


Dato : 23-09-08 17:04

Hun var fatalt syg og havde, så vidt jeg husker været igennem et stort antal kemokure.

At manden går fra hende og flasher sin nye lolita i al offentlighed er nok lige det hun havde brug for

Kommentar
Fra : Klumme


Dato : 23-09-08 17:06

Det er jo det. Er hans drifter så ukontrolable, kunne han jo nappe et garderobeknald på operaen indtil hun var død.

Kommentar
Fra : piratfizken86


Dato : 23-09-08 17:24

Altså..
Selvfølgelig er det da dybt tragisk at han forlader hende under sygdom - Men hvis han ikke elskede hende/de ikke havde mere for hinanden vil jeg ikke mene han skulle blive hos hende.. Det ville efter min mening også bare være at holde hende for nar. mon ikke han har støttet hende igennem sygdommen alligevel?

Kommentar
Fra : brokke44


Dato : 23-09-08 17:28

Nej, det er ikke tragisk - men ynkeligt.



Kommentar
Fra : Mosebaek


Dato : 23-09-08 17:31



Citat
Men hvis der ikke var kærlighed imellem dem, hovrfor skulle han så blive? hun har sikkert heft venner og famillie der har kunnet støtte hende i den svære tid.
HELT RIGTIG! Meen,så havde det sku været pænt om han havde holdt hans brede beskitte kæft lukket på nuværende tidspunkt.(Hun er vel ikke kold endnu).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piratfizken86


Dato : 23-09-08 17:34

Jamen hvorfor?? manden har haft et forhold til kvinden, og har da selvfølgelig stadig følelser for hende på det ene eller det andet plan.

Så er det da fair at han udtaler sig om at der er forfærdeligt at hun er død?

Hvis en af mine ekskærester døde, ville jeg da mene fuldstændig det samme?

Kommentar
Fra : Mosebaek


Dato : 23-09-08 17:45


En mere:
Citat
Men hvis der ikke var kærlighed imellem dem, hovrfor skulle han så blive? hun har sikkert heft venner og famillie der har kunnet støtte hende i den svære tid.
som jeg sådan set også er enig med.Det der harmer mig er at idioten står frem nu i offentligheden,og hælder vand ud af ørerne.Det synes jeg er væmmeligt.
Hvis jeg kan støve hans e-mail adresse op,får han en gang "trøst" herfra.

Mosebaek.



Kommentar
Fra : piratfizken86


Dato : 23-09-08 17:50

Pressen spørger vel hvordan han har det med det. Hvad skulle han sige?

At han da var pisseligeglad?

helt fair herfra at han udtrykker sine følelser og fortæller at han er ked af tabet..

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 100 point
Dato : 23-09-08 17:54

kasper@holten.com

Her Mosebaek - giv ham lidt usympati fra os andre også

Kommentar
Fra : CLAN


Dato : 23-09-08 18:05

Karmaloven
Karmaloven er en lov, som groft sagt, siger, at hvis jeg opfører mig som et dumt svin i dette liv, så kan jeg være sikker på, at der senere skal gøres "bod" - - - hvilket selvfølgelig er en ringe trøst for afdøde Kamilla Bech Holten og vores foragt for Kasper Bech Holten.
Jeg tilslutter mig brokke 44's

Citat
kasper@holten.com

Her Mosebaek - giv ham lidt usympati fra os andre også


inkluder bare mig


Kommentar
Fra : dova


Dato : 23-09-08 18:08

Citat
FØJ FOR SATAN EN LORT


ENIG

Og efter hvad der var fremme dengang han skred, var det ikke manglende kærlighed, men KUN fodi han ikke kunne tackle at hun var syg......sådan en forbandet kryster

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek


Dato : 23-09-08 18:09

Tak for svaret brokke44.Og for adressen.Nu har jeg delvis fået afreageret.Pulsen har lagt sig lidt.
Nu vil jeg prøve at sammenfatte en pæn brev,til hr. Holten.Han vil nok grine sin røv i laser.
Men det er så det.

Tak til alle for venlig deltagelse.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : brokke44


Dato : 23-09-08 18:14

Selv tak Mosebaek - selvom jeg er ked af, at du lukker tråden så hurtigt.

Vi kunne nok have fået yderligere et par timer til at gå med at give vatp....... nogle åndelige bissebank

Kommentar
Fra : mulberry


Dato : 23-09-08 18:52

TOTALT enig med dig Moesbaek, har gjort mig de samme tanker.

Kommentar
Fra : mulberry


Dato : 23-09-08 19:01

Citat
Men hvis han ikke elskede hende/de ikke havde mere for hinanden vil jeg ikke mene han skulle blive hos hende.. Det ville efter min mening også bare være at holde hende for nar. mon ikke han har støttet hende igennem sygdommen alligevel?

Nej han gjorde ej! OG hun har udtalt at hun ikke kunne forstå det, "der var så meget kærlighed og jeg troede kærlighed overvinder alt."

Han har svindlet sig ud af forholdet, sneget sig ud, sprunget over hvor gærdet var lavest, altsammen på hendes bekostning, og så kommer han i sidste øjeblik og vil tilgives.
Jeg HADER den type


Kommentar
Fra : aasenissum


Dato : 23-09-08 19:35

... TIL DØDEN OS SKILLER.
den gælder ikke mere, men selv om samhørigheden er ophørt, må det dog stadig være muligt at mobilisere en rest varme/kærlighed/god opførsel at give til det ulykkelige og bange menneske, man har elsket en gang.

andre previn (dirigent) lavede det samme nummer med sin (har lige glemt hendes navn) kone.

Kommentar
Fra : prio


Dato : 23-09-08 23:31

"Han vil nok grine sin røv i laser", siger Mosebaek om Kasper Bech Holten.
Det tror jeg nu ikke.
Jeg tror, at han holdt af Kamilla og sørger ligesom familie og venner.
Men derfor kan man da godt starte en hetz mod manden, svine ham til og sende ham hadefulde breve - juhuu- fik hans email-adresse!
Dejligt at kunne dømme andre, især dem, man ikke kender, så har man det så godt, så hygger man sig rigtigt sammen.



Kommentar
Fra : Klumme


Dato : 23-09-08 23:35

Prio....Idiot

Kommentar
Fra : Mosebaek


Dato : 24-09-08 08:02

Det var nok lidt for tidligt,jeg lukkede tråden.Undskyld.

Nu har jeg sovet på det og kommet til denne beslutning at jeg ikke vil ofre manden en ærlig ment e-mail.Så kan i påstå,at jeg sprang op som en løve og faldt ned som en lam.Jeg tror simpelthen han er så fjern fra min tankegang,at jeg ikke vil kunne skrive en tekst,han forstår.Det tyder hele hans fremtoning og gøremål på.Måske han kommer til at tænke lidt dybere over tingene,her bagefter.
Og måske vil han bare:
Citat
grine sin røv i laser.
Så fra min side,får han lov at hvile i fred.

VH. Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme


Dato : 24-09-08 08:47

Jeg tror nu osse han fra anden side får nok mails at læse. Vi er jo ikke de eneste, som har en mening om ham og hans adfærd.

Kommentar
Fra : mulberry


Dato : 24-09-08 10:12

Ja, han er sikkert spild af tid og energi. Jeg skulle bare i gennem chokket, så det var rart at der var nogen at ud med

Kommentar
Fra : Klumme


Dato : 26-09-08 12:45

Citat
Blandt de fremmødte var Kamillas eksmand Kasper Bech Holten. Han ankom alene og i sort habit.
http://www.bt.dk/article/20080926/underholdning/80926013/

Sig ikke, at Kasper Bech Holten ikke har situationsfornemmelse. LOOL Manden som forlod sin dødssyge kone og nappede en ny rask, sund og ung kvinde som erstatning for denne syge kvinde, som han ikke kunne holde ud at se sygne hen. Han har dog ikke taget den nye model med og fundet en til situationen passende beklædning frem. Godt gået Kasper.

Kommentar
Fra : mulberry


Dato : 26-09-08 16:45

Citat
Kamillas eksmand Kasper Bech Holten, som var med til at bære kisten ud af kirken, forsvandt kort efter bilen med Kamillas kiste var kørt, men mange pårørende blev længe stående og græd

http://www.bt.dk/article/20080926/underholdning/80926041/

Ja, og han er nok heller ikke så populær, så det gad han ikke lige.

Kommentar
Fra : Klumme


Dato : 26-09-08 17:06

Jøsses en gople

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste