/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hvordan kan man vide om en telefon er lå~
Fra : movingrok
Vist : 549 gange
20 point
Dato : 10-10-01 13:34

Jeg har en 6210 som jeg ikke kan ringe til eller fra? Der er netforbindelse. Kan den være låst, og hvordan kan man se om den er låst??

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 10-10-01 12:30

movingrok skrev:

>Jeg har en 6210 som jeg ikke kan ringe til eller fra?

Hvad får du af fejl?

>Der er netforbindelse. Kan den være låst, og hvordan kan man se om den er
>låst?

Hvis den er SIM-låst, så brokker den sig med en fejlbesked der siger
"SIM-kort ikke accepteret".

>jeg ikke få dem åbnet i en "rigtig" acrobat reader, uden at jeg
>behøver at

Hur?!

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.
* * * Nu også gratis operatørlogoer! * * *

Kommentar
Fra : movingrok

Dato : 10-10-01 14:40

Telefonen vise at jeg er på TDC, men når jeg ringer fra den til et fast-nummer
kommer der kun "forkert nummer" tone. Når jeg ringer til den kommer der optaget tone.
Jeg har prøvet forskellige telekort.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-10-01 11:48

"movingrok" skrev d. 10-10-01 12:34 dette indlæg :
> Jeg har en 6210 som jeg ikke kan ringe til eller fra? Der er
> netforbindelse. Kan den være låst, og hvordan kan man se om den er
> låst??jeg ikke få dem åbnet i en "rigtig" acrobat reader, uden at jeg
> behøver at
>
det lyder mere som om den er sat til faxopkald
så kan man godt se sende styrke men ikke ringe til eller fra den

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Spinner

Dato : 18-10-01 13:19

Ja, eller at den er stjålet. Så kan du vist stadig sende beskeder men ikke, hverken modtage opkald eller ringe ud.

Venligst,

Spinner

Kommentar
Fra : movingrok

Dato : 18-10-01 13:47

1) Nej den er IKKE stjålet.
2) Efter at den fik et taletidskort fra Orange virkede den, så den må have haft Orange hos den forrige ejer!

Kommentar
Fra : bensen

Dato : 18-10-01 21:05

Jeg er nærig, derfor har jeg til hensigt at købe en telefon fra orange. Imidlertid har jeg ingen lyst til at være abn hos det selskab og er derfor nødsaget til at få låst den op.
Hvordan foregår tingene i forhold til selskabet.
Man har jo egentlig bundet sig til et abn i 6 mrd,- er disse forudbdtalt. Hvis ikke, lader man så bare være med at betale eller hvad??
Hvor i Århus kan man få låst en Ericsson op??

Godkendelse af svar
Fra : movingrok

Dato : 25-10-01 01:33

Tak for svaret Lasse Hedegaard.

Det var ikke svaret da det løste sig selv. Men Det er jo ikke muligt at fjerne Spørgsmålet. Du beskyldte mig ikke for at have en stjålet tlf.