/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Vægdekoration
Fra : Hertugen
Vist : 1087 gange
20 point
Dato : 19-08-08 19:33

Hej alle.

Ved I om (og i såfald hvor) jeg kan få fat i strygbare t-shirt stickers i overstørrelse - minimum 1 meter i længden, som jeg selv kan printe i en A3-printer? Jeg påtænker denne løsning ifm. hjemmelavet vægdekoration og evt. sætte flere sammen i længde eller bredde.

Mvh. Anders

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 19-08-08 19:42
Kommentar
Fra : Hertugen

Dato : 19-08-08 19:59

Det er noget i den stil, jeg har kig på... og så ikke helt. Jeg vil gerne ha' nodelinier og noder i mit musik/aktivitetsværelse, men synes generelt at 2200,- for et 600 x 55 cm brugerdefineret, fabriksfremstillet sort/hvid folietryk er for dyrt og vil derfor gerne lave noget tilsvarende selv i mindre ark, der sættes sammen i bredden til én lang enhed.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 20 point
Dato : 19-08-08 20:41

OK - det er vist transfer folie du søger - mange muligheder - kig selv med her

http://www.google.com/search?hl=da&rlz=1T4SUNA_en___DK214&q=%2B++transfer+folie&lr=lang_da

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 19-08-08 20:41

Prøv at kontakte www.dinmc.dk - han laver strygbare overføringsark, og jeg ved han har folie på ruller, men prisen kender jeg ikke noget til....

Godkendelse af svar
Fra : Hertugen

Dato : 20-08-08 00:44

Ahr, perfekt - mange tak, begge to.

Mvh. Anders

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-08-08 06:40

Selv tak