/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Skærm
Fra : Caturn
Vist : 330 gange
50 point
Dato : 09-03-03 21:38

Hej!

Jeg prøvede idag at tilslutte mit tv (som er istykker) til min computer.
Det gik også fint nok men da jeg skiftede tilbage til min normale skærm ville den ikke vise andet en dos grafikken inden Win 2k starter op.

Jeg har snakket lidt med en som siger at det kan være fordi grafikkortet stadig er i fjernsyns mode og derfor kan jeg ikke se noget fra grafikkortet men kun det der dos lignende start op. Jeg ved godt det ikke er dos.

Er der nogen derved hvordan jeg får grafikkortet tilbage til skærmmode?
Jeg kan godt komme i windows via fejlsikret tilstand.

Håber I kan hjælpe.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-03-03 21:42

genstart i fejlsikker tilstand (f8 eller f5 under start)
er det et geforcekort kan du så (sikkert)
start-kontrol panel-skærm-indstilliger-avanceret-feforce kort-vælg af enhed
skifte den tilbage her
eller sæt skærmen til igen og prøv at få det tilbage via skærm

Kommentar
Fra : Caturn

Dato : 09-03-03 21:43

Jeg kan ikke se min skærm uner avanceret.

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 60 point
Dato : 09-03-03 21:54

ok hvad så at genindstallere din driver til kortet,da der er sort skærm (på mit)
hvis den er sat til tv mode kan det være driveren der er defekt.
www.nvidea.com ved geforcekort ??

Kommentar
Fra : Caturn

Dato : 09-03-03 21:56

Jeg har et geforce men jeg har selv driveren i forvejen. Den nyeste.

Kommentar
Fra : Caturn

Dato : 09-03-03 22:00

Jeg tror jeg vil geninstallere grafikkortet.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-03-03 22:03

ja det er det somme som at geninstallere driveren,så go ide

Godkendelse af svar
Fra : Caturn

Dato : 09-03-03 22:12

Tak for svaret xou.
Jeg geninstallerede og det virkede.