/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Min MD vil ikke optage mere end ca. 10 s~
Fra : samalj
Vist : 324 gange
40 point
Dato : 09-03-03 14:15

Hej allesammen!!
Jeg købte en ny Minidisc for en uge siden! En "Aiwa AM F-80" (tror det er topmodellen) Men jeg har et stort problem! Hvis jeg copierer én sang, eller op mod 10 sange, så fungerer alt perfekt! MEN... hvis jeg copierer en hel cd eller mange blandede sange, så gør den det godt nok efter bogen og alt sku være ok, men når jeg så vil afspille så skriver den bare "BLANK" og dette gør den, som sagt, kun når det er mere end 10 sange! Jeg gør alt efter bogen og bruger kvalitets MD fra TDK, 80 minutters... Den kan sagtens afspille MD optaget med min lillebrors MD! Også lange MD´s... Så det må vel være noget med min optagefunktion..??

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 40 point
Dato : 10-03-03 09:22

Hej samalj

Jeg har en "AIWA AM F-72". Jeg har også haft de samme problemer med 80 minutters disc. Også at den en gang imellem slet ikke vil optage.

Har du prøvet med 74 minutters disc? Her har jeg ingen problemer. Så nu bruger jeg aldrig andre end 74 minutters.

Med venlig hilsen
Franksp

Godkendelse af svar
Fra : samalj

Dato : 11-03-03 22:47

Tak for svaret Franksp.