/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
TDC Reklame?
Fra : Multiply
Vist : 529 gange
40 point
Dato : 02-06-08 00:09

Hvad hedder sangen (Sangene??) i den TDC reklame som pt. kører på TV3+ (Og måske andre kanaler?)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-08 00:32

Lidt flere oplysninger, TDC har mange reklamer, jeg kan ikke se TV3 men måske den kører andre steder også

Kommentar
Fra : Multiply

Dato : 02-06-08 00:53

Den har først en stille rytme, med lidt lav sang, og så skifter den over til et anden scene, og musikken bliver lidt stærkere, og så¨er reklamen slut.

Der kommer reklamer nu her, så jeg kigger lige.

(Argh, der er jo tusinde reklamer på 3+.. *Sukker* :P - Den må da komme snart)
(Tænk at jeg rent faktisk ser reklamerne for en gangs skyld....)

Argh! så kom den ikke denne gang..
Jeg husker noget med MaxOne+? Eller noget i den dur, at de reklamerer med. Skal nok skrive mere på, når jeg lige fanger den.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-08 01:05

Jo vi ser skam reklamer når der noget som lige fanger, for eksempel musikken, jeg er for eksempel ret vild med Toyota altså reklamen hvor Blondie synger Heart og glass skriv lige om det er mobil reklamer eller andet

Kommentar
Fra : Multiply

Dato : 02-06-08 01:25

"Jeg husker noget med MaxOne+" - Aka mobil :P Kan bare ikke lige huske hvilken mobil det er der er på. Det er noget med at man kan (på mobilen) gå på TDC PLAY, og hente musikken ned. Altså bruge den indbyggede find-ud-af-hvilken-sang-dette-er-program, som er i telefonen. (Ergo må det jo være en Sony Ericsson, Walkman mobil)

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 40 point
Dato : 02-06-08 01:31

Er det den her du tænker på: http://youtube.com/watch?v=zmsx4nkiX3U du må gerne skrive lidt mere, om det er en mand eller kvinde der synger

Godkendelse af svar
Fra : Multiply

Dato : 02-06-08 01:32

Det var LIGE den der! :P

Måske er det blot et remix de bruger? Mange tak for hjælpen.

Hvordan ved du forresten så meget om sange? :P

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-08 01:34

Jeg ser da også reklamer og søger efter dem bagefter, tak for de mange stjerner og point

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-08 01:35

Her kan du også selv søge efter reklame sange: http://www.yndlingsreklamer.dk/

Kommentar
Fra : Multiply

Dato : 02-06-08 01:36

Det var da intet. Skal have fat i den sang i høj kvalitet. Gad vide om den ikke er på Play? Men jeg takker mange gange igen, det er rart at have fundet et sted hvor man virkelig kan få svar hurtigt. Det er dejligt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-08 01:37

Selv tak, jeg har også selv fået megen hjælp her i forum

Kommentar
Fra : Multiply

Dato : 02-06-08 01:38

Den er genial at sidde og arbejde til.

Kommentar
Fra : o.v.n.