/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Hjælp ønskes..
Fra : tullenulle
Vist : 573 gange
50 point
Dato : 03-05-08 16:54

Hej alle.

Jeg har i længere tid haft lyst til at tage billeder af dyr i naturen samt alt muligt andet, men mit store problem er hvad skal jeg vælge ???
Det må gerne være et kamera som kan tage et billede af onkel "åge" i sofaen samt et med mulighed for at kunne zoome ind på et rådyr som er "længere" væk..
Jeg regner med at bruge ca 5000 på det, kan man finde noget som kan begge dele til den pris ?? samt gerne lidt hjælp til mærke osv...

Mange tak...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 03-05-08 17:27

hvis jeg var dig ville jeg oprette mig som bruger her og spørge - der er rigtig mange der kan og ved en masse

http://www.fotokritik.dk/

Kommentar
Fra : tullenulle

Dato : 03-05-08 19:49

takker...

Godkendelse af svar
Fra : tullenulle

Dato : 03-05-08 19:49

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-05-08 10:47

velbekomme forsinket - håber du fik svar