/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tun til FS1 / 4 Gear
Fra : MicAndersen
Vist : 921 gange
40 point
Dato : 24-04-08 16:51

Hej.

Kender i nogle steder hvor man kan købe noget kvalitets tun/en cylinder til en 4 gear?
Har hørt på andre hjemmesider, at det man køber hos Protuna.dk er noget skrammel.
Så er der er også Scooter-Dele.dk som sælger New Competition cylindre. Ved dog ikke rigtig om det er kvalitet, da det er rimelig nyt (Tror jeg da), nogen som har noget erfaring med New Competition?

Egentligt er spørgsmålet: Hvor kan man købe en kvalitets cylinder ?

Accepteret svar
Fra : taunusanden

Modtaget 40 point
Dato : 29-04-08 23:08

Da jeg kørte Yamaha FS1 købte vi vores tun dele ved Protuna
Ellers brugt..
Jeg har ikke dårlig erfaring med dem fra dengang.
Meen... Nu ikke for at være hellig, men pas nu på dig selv.

Kommentar
Fra : MicAndersen

Dato : 30-04-08 18:17

Nu da du var den eneste der skrev Taunusanden, så får du alle pointene. Købte igår cylinder og topstykke hos www.Scooter-dele.dk
Tak for svaret alligevel :)