|
| Søge på pc Fra : Nyx-x | Vist : 475 gange 100 point Dato : 01-04-08 00:41 |
|
Jeg har brug for at søge efter dokumenter på min maskine, jeg skriver dem i open office. Men problemet er at nogen af dem har jeg gemt, uden at ligge dem i den bestemte mappe jeg har oprettet. Med det resultat at jeg ikke kan finde dem igen.
Så spørgsmålet er kan jeg søge en bestemt filtype, Det er så dokumenter i oppen office i dette tilfælde?
Jeg har xp.
| |
| Kommentar Fra : valde. |
Dato : 01-04-08 11:14 |
|
Er det ikke lige som i word?
Så går du ind på word trykker på filer, så har du dem alle i en lang række.
Husk altid at navngive dine filer og mapper, ellers bliver de navngivet efter de første ord i dokumentet.
| |
|
Nyx-x
Din OpenOffice er sat op til, som udgngspunkt, at gemme i den mappe du kan finde ved at gå ind i menuens punkt:
Funktioner-Indstillinger-Office.org-Stier
Læs hvad der står udfor "Dokumenter". Her ligger formentlig dine "forsvundne dokumenter.
Dobbeltklik på Dokumenter og ret mappen til din "bestemte mappe".
Du vil herefter have "bestemte mappe" som udgangspunkt, næste gang du skal gemme et dokument.
| |
| Godkendelse af svar Fra : Nyx-x |
Dato : 01-04-08 19:09 |
|
Tak for svaret WinXPeter.
Du er simpelthen et geni. Jeg har skrevet lidt af hvert.Til forskellige opgaver. På et tidpunkt fik jeg det råd at jeg skulle gemme på den anden del af mit drev,pga pladsmangel på det første. Drevet er delt op i to. Men så gik der ged i den. Da jeg ikke oprettede en mappe og samlede alt der, af oppen office-dokumenter, med det samme. Det må jeg så igang med nu.
| |
| Kommentar Fra : WinXPeter |
Dato : 01-04-08 20:03 |
|
Selv tak
Godt du fandt dem.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|