/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
dansk manual til canon s5 is??
Fra : solling
Vist : 658 gange
100 point
Dato : 19-03-08 15:23

hej hej 100 point til den der kan hjælpe med link en dansk manual til canon powershot s5 is.
jeg sparede 500 kr ved at købe med engelsk manual, så nu må vi se om det kan lade sig gøre at finde en dansk over nettet syntes nu 500 kr for en manual er i overkanten
på forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 19-03-08 15:25

Du kan købe den hos Canon kr. ca 50 så vidt jeg husker.

Manualen ligger ikke tilgængelig på nettet

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-03-08 17:56

Citat
Du kan købe den hos Canon kr. ca 50

Næ, de plejer at koste ca 300,- deres manualer....og de findes ikke på nettet på dansk

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 50 point
Dato : 19-03-08 20:49

Du må ind på en oversættelses side enten hvor du selv roder med det eller betaler dig fra det (om det kan gøres billigere der ??? Eller søge på www.guloggratis.dk eller lignende steder Du kunne også kopierer det for dig vigtigste af teksten herind og få hjælp til oversættelsen.

Mvh og god påske Sunofisk

Kommentar
Fra : solling

Dato : 19-03-08 21:16

hej det er nu ikke noget problem for mig at den er på englesk, det var bare det nemmeste hvis man lige kunne finde en på dansk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-03-08 23:51

Ja men med mindre der er en der lige har en liggende de ikke skal bruge så vil det billigste jo så nok være at oversætte selv Jeg ved ikke om det kun er kameraer fra canon der er købt i DK der er dansk menu i for i mine canon kameraer er der alle andre sprog foruden dansk og det er jo noget du kan indstille kameraet til på kameraet

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 20-03-08 11:12

Tjek denne side ud, og se om der er noget du kan bruge

http://www.butkus.org/chinon/canon.htm

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 29-05-08 20:13

Tak for svaret Sunowich. øv øv øv ingen respons på min gul og gratis annonce, men tak for svaret alligevel