/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
åben server
Fra : mariane
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 30-09-01 12:07

I en warez gruppe ser jeg, at nogen har en åben server og en ip-adresse.
Hvordan kan man se, hvad der ligger på serveren og evt. downloade noget af det?
m.v.h. Maiane

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-01 12:46

mariane wrote:

> I en warez gruppe ser jeg, at nogen har en åben server og en ip-adresse.
> Hvordan kan man se, hvad der ligger på serveren og evt. downloade noget
> af det?

Du skal nok bruge et ftp program til at logge på med, der
indtaster du deres ipnummer i adressefeltet og så brugernavn og
password for at logge på. Selv kan jeg godt lide WS_FTP fra
<http://www.ipswitch.com/>

--
Hygge..
Thomas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-01 14:39

"mariane" <mariane.news@kandu.dk> wrote in message
news:f5Ct7.2913$Mk2.245539@news000.worldonline.dk...
> I en warez gruppe ser jeg, at nogen har en åben server og en
ip-adresse.
> Hvordan kan man se, hvad der ligger på serveren og evt. downloade
noget
> af det?
> m.v.h. Maiane
>

Som Thomas forklarer det eller hvis serveren tillader det kan du
logge på med din browser.

ftp://brugernavn:password@serveradresse

f.eks.

ftp://look:look@jka.adsl.dk og nej dette eksempel virker ikke da
kontoen er lukket

Regards

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 14-07-02 07:26

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??