/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
No Link Return
Fra : svendgiversen
Vist : 468 gange
149 point
Dato : 27-01-08 09:36

Jeg kan ikke komme tilbage til spørgsmål fra blåt link under...

Du kan læse den nye kommentar her:
Blåt link...

Troede det var et kandu problem, men det gælder også mails fra andre, sidst Telmore

Nederst til venstre har jeg en lille grå slange:
Du er online (proxy: ingen)

Jeg har avast virus beskyttelse og Thunderbird spam filter,
Ellers normal Windows XP med Explorer browser.
Har for nylig af-installeret Mozilla Firefox.

Da der var problemer med kandu mails prøvede jeg forskelligt...
Har jeg ødelagt en link return opsætning?

Hvem kan vise hvordan jeg re-etablerer?? Svend

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-08 10:17

Har du forsøgt at klikke på enten shift eller ctrl samtidig som du klikker på link ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-08 10:28

sorry overså det var thunderbird

Startknappen -Kontrolpanel -Tilføj eller fjern programmer -Angiv programadgang og-standarder.

Sæt mærke ud for Brugerdefineret, klik på pilene til højre, hvis valgene ikke automatisk udfoldes, og sæt så mærke ud for Mozilla Firefox.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-08 10:29

kontroller i det hele taget at firefox er standard browser i kontrolpanel - oversigt over browsere

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-01-08 10:29

Nej men det jeg jeg nu;
hverken shift eller ctrl hjælper hverken ved enkelt eller dobbelt klick.

Jeg kan godt kopiere linket og indsætte det øverst og på den måde komme tilbage,
eneste måde jeg kunne besvare private kandu mails på, Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-01-08 10:55

Forstår ikke helt...

>>overså det var thunderbird
>sæt så mærke ud for Mozilla Firefox.

Jeg har thunderbird,

havde Firefox i en periode, troede den også beskyttede mod virus,
men har (forhåbentligt) slettet den?

Thunderbird er i listen, Svend

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 149 point
Dato : 27-01-08 11:06
Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-01-08 11:24

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-08 11:39

velbekomme - kaffen er drukket (igen) - så ikke mere sludder herfra