/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Fujitsu-Siemens Amilo - OK ??
Fra : Eyvind
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 11-01-08 17:18

Kender du denne,
Fujitsu-Siemens Amilo Li1818 M52/2/160
som er set hos www.Computercity.dk
> computer
> Laptop
Jeg ser at den er på 17" og har 2 Gb ram og ellers er hurtig nok til internettet og lidt breve.

Men er den god nok.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 11-01-08 17:22

"god nok" er et vidt begreb (spil, tung grafik osv.), men den er en fin "kontor"maskine...

God weekend

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 11-01-08 18:18

Det er en ganske fin kontor/skolecomputer

Vil dog mene at du ligeså godt kan købe denne her og så spare 1100 kr, hvis den alligevel bare skal bruges til lidt breve og internet.

Toshiba Satellite Pro L40-15W

Den findes ligeledes i computercity under laptop

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-01-08 18:54

Computerkrav:
Den er ikke til mig
Den er ikke til spil
.................Jeg skal servicere den.
Den skal slaske rundt på internettet.
Skrive mails.
Skrive breve.
Det er til en der vil lære at bruge en computer

Jeg har ellers kigget meget på Zepto, men den kan ikke som min gamle compaq, nemlig at kunne skrue ned for fingerfølsomheden - og så er det lige fristende med 17" da synet ikke er for godt.

Det er dælme svært at vælge for andre.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-01-08 04:41

Citat
Computerkrav:
Den er ikke til mig
Den er ikke til spil
.................Jeg skal servicere den.
Den skal slaske rundt på internettet.
Skrive mails.
Skrive breve.
Det er til en der vil lære at bruge en computer

den er da ok til de nævnte formål, men her skal du lige se den du bør vælge: http://www.zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=673
den kan det hele til den halve pris, at den kan køre Ubuntu gør den da bare mere interessant, og med Ubuntu da er det dig der bestemmer hvor store bogstaver der skal være på skærmen
Citat
da synet ikke er for godt.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-08 17:10

Tak for svaret Stouenberg....................... den er næsten valgt.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-01-08 17:24

- den skal du nok blive glad for Eyvind...