/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
problem med indstallering
Fra : desire
Vist : 835 gange
20 point
Dato : 04-01-08 16:15

hej er der noget som kan hjælpe mig. jeg har lige fået ny pc Winows Vista og jeg har en hp psc 1350 all-in-one det hele virker på nær HP Direck jeg får meddelse " H ImageZone er ikke kompatibelt med denne version af Windows. kontakt Hewlett-Paxkard " og det har jeg prøvet men har ikke kunnet finde noget som kunne afhjælpe problemet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-01-08 16:23

Det er vel et billedprogram eller hvad ?? skal lige vide for at hjælpe dig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-08 16:42

HP ImageZone er et billed program som er på CDen når du har købt en printer for eksempel, den virker ikke med Windows Vista, så du kan bare afinstallere den og bruge et andet billed program, de nødvendige drivere til at bruge din all in one maskine er installeret, og har intet med dette program at gøre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-08 16:47

Når du har en Vista computer, skal du slet ikke bruge den medfølgende cd, se her hvad HP skriver: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00808543&lc=da&cc=dk&dlc=da&product=306888&os=2093&lang=da

Kommentar
Fra : desire

Dato : 04-01-08 16:56

tak for den hurtige hjælp

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 04-01-08 16:57

Nogle af de avancerede funktioner virker ikke med Vista

Som HP skriver:

Using the advanced printer functions
You might find that some of the advanced features are no longer available when using this basic driver. You can upgrade to an HP product that is fully compatible with Windows Vista if the advanced features are necessary.

Så ny printer, hvis du skal bruge disse funktioner

Kommentar
Fra : desire

Dato : 04-01-08 17:00

Ja så kan HP tjene lidt på det

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 04-01-08 17:07

Hej desire og velkommen blandt os Kandu brugere, hvis du mangler et godt og gratis billed program, så prøv at se på PhotoFiltre: http://www.photofiltre.com/ det ser ud som om de har fået den til at virke med Vista, der er en dansk sprogfil til programmet, som du kan hente ved at klike på Downloads, og rulle ned til Danish

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-08 17:17

Ved ikke om du er interesseret i programmet, hvis du er og vil hente gratis versionen, så er det her du henter den, stadig klikke på downloads og hente English version, bagefter rulle ned og hente den danske oversættelse: http://photofiltre.free.fr/frames_en.htm

Kommentar
Fra : desire

Dato : 04-01-08 18:05

det er dejligt at der er så mange der gider at hjælpe en

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-08 22:14

Vi er hjælpsomme her på Kandu kan du bruge noget af det foreslåede ? Har du psc en i brug med Vista computeren ? Eller er der problemer med print eller scanning ?

Godkendelse af svar
Fra : desire

Dato : 05-01-08 13:52

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-08 14:11

Selv tak