/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
åbning af filer
Fra : gregers77
Vist : 377 gange
20 point
Dato : 30-12-07 13:41

Jeg er kommet til at lukke for redigering af mine billedfiler på en DVD+RW i Nero Start Smart.
Kan det lade sig gøre at få genåbnet filerne for redigering (slette og lægge nye filer ind).

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 13:45

Du kan ikke redigere nogen filer på en DVDskive uden at brænde - heller ikke på en RW....

Så hvad er det lige du mener......

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 30-12-07 13:47

Eller mener du bare at du har LUKKET skiven ????

Så kopierer du bare det hele over på harddisken og formaterer skiven påny.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-07 14:02

Ja du skal ikke forsøge at åbne den RW med billederne på hvis du skal bruge dem igen.
Løsningen kan nemlig blive at slette det hele.
Det er ikke sikkert at du kan åbne den lukkede RW DVD.

Godkendelse af svar
Fra : gregers77

Dato : 30-12-07 15:30

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 15:33

Selv tak....

og