/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hans Pilgaard email tv2
Fra : biksemad
Vist : 937 gange
40 point
Dato : 12-12-07 22:25

hej er der nogen som kender Hans Pilgaards email adresse på tv 2 eller privat, jeg vil bare takke ham for et fantastisk interview med Bruce Springsteen på god aften danmark da jeg selv er kæmpe kæmpe stor fan af Bruce Springsteen synes jeg Hans fortjener noget hyldest so please help

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-12-07 22:36

Du kan evt. kontakte ham denne vej igennem: booking@artpeople.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-12-07 22:47

Glem ikke lydmanden og kamerapiloten,
uden dem kunne du ikke se eller høre noget.
Din lokale elforsyning kan vel også få et tak.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-12-07 22:51

Citat
Glem ikke lydmanden og kamerapiloten,
uden dem kunne du ikke se eller høre noget.
Din lokale elforsyning kan vel også få et tak.

Ja Teil og sådan kunne du fortsætte i det uendelige indtil du kommer til hans mor og far som har sat ham i verden...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 12-12-07 22:58

Og så kan du sikkert glemme alt om at skrive....

Han er "gået ned" med flaget og har orlov til han stopper i marts.....

Så lad du ham være i fred....

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 13-12-07 09:16

Tak også til søens folk - færøerne og grønland - og til ..gypten

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-12-07 09:34

Gud bevare Danmark

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 13-12-07 13:24

kort og godt
skriv til goaften danmark, så vil de nok formidle den videre.

http://goaften.tv2.dk/

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 13-12-07 16:16

Tak for svaret refi.jeg var ikke klar over at han var gårt ned med flaget,ja så har han brug for fred,men han lavede et super super interview,jeg må rose ham når han er kommet til hægterne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-12-07 16:17

Fornuftig beslutning....

Og takker også....

Kommentar
Fra : pottelotte

Dato : 14-12-07 20:48

Hej. det er godt nok ærgeligt hvis han er gået ned, det fortjener han sgu ikke.
Han forstår at tænde julelys i folk udenfor dec. også.. Vi er vist mange som ønsker ham alt det bedste i verden og stor tak for mange vidunderlige timer i hans vidunderlige selskab...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 21:02

Ja - og nu undrer det gevaldigt han var på tv i dag

Officielt har han orlov til marts.....

http://www.bt.dk/article/20071208/underholdning/71208004/