/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
et billede af mange billeder
Fra : Ylwen
Vist : 800 gange
100 point
Dato : 02-12-07 23:36

Jeg havde engang et lille program, som kunne lave et billede af mange billeder. Ja, jeg ved det lyder underligt og det er også lidt svært at forklare.
Man vælger sit portræt, f.eks. et billede portræt billede. Herefter vælger man en masse billeder, og programmet passer så disse billeder ind som pixels (eller mere) så det danner det valgte billede så godt som man nu kan med de valgte billeder.
Resultatet bliver et portræt foto, som på afstand ser ud som det originale, men tæt på kan man se at det består af en masse små billeder...

Håber i forstår mig :)

Kender nogen her til sådan et program?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-12-07 01:06

Det lyder spændende!

Jeg kender det ikke, men glæder mig til, at der kommer een herind, som ved, hvad det er for et program.

pøj pøj

Moster

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 100 point
Dato : 03-12-07 07:02

Er det mon ikke noget i denne retning http://www.andreaplanet.com/andreamosaic/
du mener - altså mosaik

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-12-07 07:29

Jeg tror Balcanard er inde på noget af det rigtige - nemlig mosaik.

Godkendelse af svar
Fra : Ylwen

Dato : 03-12-07 07:51

Det er nemlig lige det, det er. Tak for hjælpen