/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Valhrona julekalender
Fra : vibslau
Vist : 622 gange
40 point
Dato : 26-11-07 12:04

Jeg har læst en artikel med anmeldelse af julekalendre. Der kunne man læse rosende ord om en julekalener med valhrona chokolade - altså 24 kvalitetschokolader. Nu har jeg søgt vidt og bredt på nettet, og jeg kan ikke finde en sådan på nogle hjemmesider (til køb online). Kan nogle hjælpe?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-11-07 12:16
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 26-11-07 12:18

Øv lige den var udsolgt

Men prøv at kikke på nr 6 fra oven

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-07 15:03

alternativt kan du jo spørge her:

http://valrhona.dk/index.php?id1=2&id2=15 (MUMS)

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 26-11-07 19:49

Vær lidt kreativ og indkøb selv din luksus chokolade...pak dem smukt ind med hvad du har og klips dem op på en snor eller pakkekalender. Du sparer pappets pris og kan ofre mere på kvaliteten.
I alle byer er der en chokolade og kaffehandler som- især i denne tid - har kvalitetsprodukter - hjemmelavede eller importerede - på hylderne

http://www.pedersborgvin.dk/VisVarer.aspx?TypeID=6&CatID=16

Ziggy99

Godkendelse af svar
Fra : vibslau

Dato : 27-11-07 07:14

Tak for svaret Nordsted1.