/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Piano/Klaverhængsler
Fra : supermulle
Vist : 690 gange
10 point
Dato : 12-11-07 18:59

Hej vil bare høre om der er nogen som her erfaring med pianohængsler/Klaverhængsler.

Jeg skal have delt den op i kortere længder, hvordan gør jeg det bedst? og hvad skal jeg gøre for at tappen inden i hænglset ikke ryger ud?

Håber der er nogen der kan hjælpe...!

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 15 point
Dato : 12-11-07 19:01

Du saver den over i passende længder og "banker" stykkerne let med en hammer (splitten)

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 12-11-07 19:02

Skære det over med en vinkelsliber eller nedstryger.
Det er kun hvis det placers lodret at det kan være et problem.
Hvis det er kan du klemme den ene hængselside med en fladtang.

Godkendelse af svar
Fra : supermulle

Dato : 12-11-07 19:03

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-07 19:05

Selv tak....

Men hvis du kunne bruge svaret - hvad skal en stjerne så gøre godt for

Kommentar
Fra : supermulle

Dato : 12-11-07 19:06

oki doki... var oz det jeg jeg havde tænkt på... kunne jo være nogen der havde en bedre måbe:)