/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
KINESISK TIL DANSK
Fra : hawaii7
Vist : 604 gange
200 point
Dato : 09-11-07 15:45

Jeg har været så letsindig at købe et stykke hardware i Hong Kong og de sender ikke nogen dansk brugsforening, men med kinesiske tegn. der er en del jeg er i tvivl om. Er der mon en her på KANDU som kan hjælpe med det?

det kan ses på http://peecee.dk/?id=77639

Ellers næste mulighed er at hænge det op på Uni her i byen eller på Kolegierne.
Jeg håber det kan lade sig gøre.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-11-07 15:52

Tror du ikke at du på producentens homepage af hardwaren kan finde en brugsanvisning på engelsk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-07 15:59

Hvad med en nabo, genbo, ven eller lign....

Der er da masser af kinesere i DK......

Så mon ikke en af dem er villige til at hjælpe med lidt oversættelse selvom der vistnok findes flere forskellige sprog i Kina

Det må være muligt at gøre det forståeligt.....

Men lad os da få at vide hvilken hardware der er tale om - det kunne være den også sælges andre steder....

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-11-07 16:02

Hej REFI det sælges ikke her i landet. Har fået fortalt det ikke må sælges i Danmark. Jeg går til dagligr rundt med en kopi på mig. de sidste 2 piger jeg stoppede på gaden her i byen kunne ikke hjælpe, da de var fra Vietnam og ikke kunne kinesisk.

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-07 16:06

Er det et måleinstrument.....

Jeg kan da læse så ,meget at Hi-PW i 3. afsnit betyder High Power

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-07 16:07

Muligt det ikke sælges her, men der er jo masser af andre steder hvor det måske sælges og dermed har en brugsanvisning på engelsk....

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-11-07 17:04

Siden du bliver ved REFI. Det er en mobiltelefon killer. Den ammer alle mobiltelefoner i en omkreds på 5-10m fra mig. Jeg gider ikke hører på alt det pippen og dytten når jeg sidder på en restaurant eller et andet sted og nyder noget mad. Der har ført været henvist til en artikler her på KANDU og det var via den jeg fandt et firma i Hong Kong som sælger den. Den tror den blev kaldt for en mobil jammer.

hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-07 17:21

Mærkenavn ??????

Hong Kong er nok ikke det eneste sted den sælges......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-07 17:27
Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-07 17:30

Den er så pisse ulovlig at bruge overalt på jorden (næsten)

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-11-07 18:16

Hej REFI

så lykkedes det mig at finde den hjemmeside hvor jeg bestilte "dyret"

http://gadget.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=00493

Hilsen
hawaii7

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 09-11-07 18:19
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-11-07 18:21

- ka' den osse slå en forårsrulle ihjel? - Så er der penge i at leje lortet ud...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-07 18:21

Du skal lige sætte dit vindue til 50% da du ikke kan scrolle.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-07 18:23

Kun efterårsruller......

Godkendelse af svar
Fra : hawaii7

Dato : 09-11-07 18:52

Tak for svaret refi.
Der er da utroligt hvad I nørder kan finde frem. Hele siden kom frem på min skærm efter lang tid. Jeg tror de mangler bredbånd i Østen. Det tog sin tid, men det kom. Jeg havde nok på fornemmelsen at knappen var høj og lav effekt.
Den lammer både forårsruller og pigernes forårskuller. Den lille tingest kan det hele.
Det bedste er at man kan sidde i fred og ro. Firmaet kunne da bare havde henvist til den side.

Endnu engang tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-11-07 18:54

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-07 20:20

Selv tak.....

Pas nu på hvor du bruger den