/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
wallpaper vises ikke atomatisk ??
Fra : hilscher
Vist : 353 gange
48 point
Dato : 17-09-01 16:29

jeg har downloaded forskelige wallpapers, men de vises kun under opstart af pcén, jeg skal ind i properties og fortælle pc'en at den skal anvende pågældende wallpapers hver gang, før de vises. Hvad er der mon galt ??

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 48 point
Dato : 20-09-01 13:03

Højreklik med musen på dit skrivebord tryk på egenskaber tryk på gennemse og find så den billede du vil have til dit skrivebord tryk på åbn,bagefter trykker du på anvend og ok,så skulle den gerne ligge på dit skrivebord.
sørg for at alle dine billeder ligger i en mappe for sig selv på din hardisk,gå om i stifinder og lav en ny mappe den kan du så kopiere dine billeder om i.håber at det var svar nok
Brian

Kommentar
Fra : wizard

Dato : 08-10-01 11:50

Jeg har samme problem med at beholde et indsat billed på skriverbordet, ligesom hilscher. Briani's svar er korekt under normale omstændigheder, men de virker bare ikke her. Ny løsning tak. Det handler ikke om at sætte et billed ind, men om at beholde det. Jeg har haft baggrundsbilled på min pc, men det kan ikke mere lade sig gøre. Er der nogen med samme problem, der har fundet en løsning?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-10-01 16:51

Til Wizard
højreklik på din skrivebord,tryk på active desktop og sørg for at der er et flueben ved vis webindhold-så er jeg sikker på at det også virker for dig
MVH Brian
så kan du beholde det billede du bruger,bare følg mit tidligere svar.