/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Excel
Fra : sdam
Vist : 926 gange
100 point
Dato : 07-10-07 18:03


Man står med en EXCEL fil, indeholdende 500 adresser, og man vil gerne havde disse adresser udskrevet på labels.
Hvordan gøres dette nemmest..?

 
 
Kommentar
Fra : steenandreasen


Dato : 07-10-07 18:12

Brug Word eller Publisher med din fil fra Exel som data liste programmerne fortæller dig hvad du skal gøre
vh
Steen.A

Kommentar
Fra : CLAN


Dato : 07-10-07 18:15

Hejsa
Avery har software http://www.avery.dk/dk1/index.jsp
men jeg ville nok benytte flettebrevs funktion - se hjælp i Excel, eller Word


Accepteret svar
Fra : zakia1964

Modtaget 100 point
Dato : 07-10-07 21:03

Brug funktionen Brevfletning. Du finder den i menupunktet Funktioner. I Word 2000 ligger den i menuen Funktioner som punktet Brevfletning. I Word 2003 ligger den i menuen Funktioner, under breve og forsendelser, Brevfletning. I 2003 bliver du guidet gennem brevfletningen.
En lille detalje!! Når du nu har alle disse adresser liggende i Excel, så skal der gerne være en kolonneoverskrift for hvert felt - f.eks. Navn, Adresse, Postnummer, By o.s.v. Hvert felt skal også helst være i sin egen celle.

Godkendelse af svar
Fra : sdam


Dato : 08-10-07 10:54

Tak for svaret zakia1964.

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408921
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste