/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvordan får jeg deksle til 6210 av??
Fra : oksi
Vist : 615 gange
10 point
Dato : 16-09-01 01:08

Heisann,

Skal skfifte deksel på min Nokia 6210, men jeg får ikke av deksle.
Har løsnet de 4 skruene under batteriet. Men det er noe den henger fast i.
Har eg glemt noe? Det samme gjelder Nokia 7110.

Håper noen kan hjelpe meg.

Mvh
Oksi

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-09-01 07:44

oksi skrev:

> Skal skfifte deksel på min Nokia 6210, men jeg får ikke av deksle.
> Har løsnet de 4 skruene under batteriet. Men det er noe den henger fast
> i.

Brug en smule vold... bræk den nærmest fra hinanden i toppen...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på
http://www.gsmunlock.dk eller http://pc71.sd.dk-tv.net
Drop en mail hvis du er intresseret: GSMUnlockDK@c.dk

Accepteret svar
Fra : hoejbjerg

Modtaget 10 point
Dato : 17-09-01 03:21

Nu er det ikke lige meningen du skal kunne få dækslet af på din Nokia 62120, det er ikke lige siom ved de andres modeler hvor der er quikcower. Men læs omhyggeligt i din manisl/brugsanvisning, og det med vold FORSIGTIG, ellers ryger garantien. Men Nokia 6220 er tricky af få skiftet dækselpå. Hvios du ikke er fingerfærdig så lad være, gå ind til en din forhandler, han kan, eller burde das kunne. det er ikke lige såda lige her at vise dig hvordan du gør. SÅ gå,ind til forhadleren, og så lur ham kunsten af. Desverre har jeg ikke et webcam for så kunne jeg godt vise dig det.

Hilsen

>>Benny Højbjerg

Godkendelse af svar
Fra : oksi

Dato : 17-09-01 14:58

Takker for svaret. Har nå fått det til.

Mvh
Oksi

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-09-01 19:01

Det nemmeste er at holde den på hovedet, åbne bagenden lidt og simpelthen
vrikke for- og bagdelen hver sin vej fra side til side, men du skiller dem
mere og mere ad. Til sidst siger det knæk og de er skilt.

Der skal bruges lidt vold, men telefonen tager sjældent skade af det.

MVH/Regards
Asbjørn Mejnertsen

asbjoern@mejnertsen.dk
ICQ UIN#: 2602283
--
Få fjernet Simlåsen fra din mobiltelefon - Hurtigt og professionelt
http://www.mobil-unlock.dk

"oksi" <oksi.news@kandu.dk> wrote in message
news:t7Ro7.12651$9V5.546234@news000.worldonline.dk...
> Heisann,
>
> Skal skfifte deksel på min Nokia 6210, men jeg får ikke av deksle.
> Har løsnet de 4 skruene under batteriet. Men det er noe den henger fast
> i.
> Har eg glemt noe? Det samme gjelder Nokia 7110.
>
> Håper noen kan hjelpe meg.
>
> Mvh
> Oksi
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : oksi

Dato : 18-09-01 21:33

Takker!!

Er det likt med feks: 7110 og 6150?

Mvh
Øksi

Kommentar
Fra : oksi

Dato : 18-09-01 21:36

He igjen,

takker for svar. Men lurer på om det er på samme måte det gjøres på 7110 og 6150?

"Asbjørn Mejnertsen" skrev d. 18-09-01 19:01 dette indlæg :
> Det nemmeste er at holde den på hovedet, åbne bagenden lidt og simpelthen
> vrikke for- og bagdelen hver sin vej fra side til side, men du skiller dem
> mere og mere ad. Til sidst siger det knæk og de er skilt.
>
> Der skal bruges lidt vold, men telefonen tager sjældent skade af det.
>
> MVH/Regards
> Asbjørn Mejnertsen
>
> asbjoern@mejnertsen.dk
> ICQ UIN#: 2602283
> --
> Få fjernet Simlåsen fra din mobiltelefon - Hurtigt og professionelt
> http://www.mobil-unlock.dk
>
> "oksi" <oksi.news@kandu.dk> wrote in message
> news:t7Ro7.12651$9V5.546234@news000.worldonline.dk...
> > Heisann,
> >
> > Skal skfifte deksel på min Nokia 6210, men jeg får ikke av deksle.
> > Har løsnet de 4 skruene under batteriet. Men det er noe den henger fast
> > i.
> > Har eg glemt noe? Det samme gjelder Nokia 7110.
> >
> > Håper noen kan hjelpe meg.
> >
> > Mvh
> > Oksi
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>